۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۸۵۲۰۸
‌استاندار آذربایجان شرقی:

جنگ روانی دشمن‌ راه فرار از شکست در برابر ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی گفت: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی که به بی اثر بودن اعمال تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران پی بردند تلاش می‌کنند با به راه انداختن جنگ روانی بر شکست سیاسی خود سرپوش بگذارند.
احمد عليرضا بيگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد علیرضا بیگی، استاندار آذربایجان شرقی، روز گذشته در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان سراب گفت: با وجود اعمال تحریم های مختلف و فشارهای دولت های استکباری، ایران اسلامی در موضوع هسته ای به موفقیتی بزرگ دست یافت.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثر تحریم ها بر اقتصاد کشور اظهار داشت: تحریم ها فرصتی برای اعتلای اقتصادی کشور است و ایرانیان تحریم ها را به فرصتی برای بالندگی اقتصادی کشور تبدیل خواهند کرد.

بیگی با بیان این‌که هدف از اعمال تحریم‌ها و صدور قطعنامه‌های متعدد جلوگیری از بومی‌سازی دانش هسته‌ای بود، افزود: ایران اسلامی در نقطه‌ای به برتری دست یافت که دشمنان از همان نقطه کشورمان را زیر فشار شدید قرار داده بودند؛ البته پیشرفت‌های ایران در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای سبب یأس و ناامیدی آمریکا و کشورهای غربی شد.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی که به بی اثر بودن اعمال تحریم ها و فشارهای مختلف برملت ایران پی بردند تلاش می کنند تا با به راه انداختن جنگ روانی بر شکست سیاسی خود سرپوش بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: ملت ایران امروز سرفرازانه از اقتدار و استقلال خود دفاع می کند و پیشرفت‌های روز افزون علمی و فنی در تمام عرصه‌ها، نشان دهنده اوج اقتدار ملت ایران است./949/پ202/س
ارسال نظرات