۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۸۵۰۶۷
امام جمعه اهر:

شخصیت شهیدان رجایی و باهنر حاصل تأثیر آموزه‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: شهیدان رجایی و باهنر لذت شیرین خدمت‌گزاری را به کام مردم چشاندند؛ از این رو مردم هنوز خدمات شایسته آنها را ‌گرامی می‌دارند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، امام جمعه اهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به سالگرد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ساده‌زیستی و تواضع از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و مدیران باید با درس گرفتن از رفتار و اخلاق آنان، این دو بزرگوار را الگوی خویش قرار داده و خلاقیت و نوآوری داشته باشند.

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی افزود: توجه ویژه به محرومان که از نکات بارز در زندگی شهید رجایی در هر دو دوره کارگزاری و قبل از آن است، ریشه در آموزه‌های دینی دارد.

امام جمعه اهر با بیان این‌که شهید رجایی و باهنر دو اسوه و الگوی مهم برای جامعه ما هستند که همواره در میان مسؤولان نظام راه و یاد آنها باقی می‌ماند، تصریح کرد: اگر در کشور شاهد پیشرفت‌های بزرگ هستیم مدیون فداکاری‌های چنین شهیدان و اسوه‌هایی هستیم که مانند یک ستاره در صحنه‌های انقلاب درخشیده‌اند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر لذت شیرین خدمت‌گزاری را به کام مردم چشاندند؛ از این رو مردم هنوز خدمات شایسته آنها را ارج نهاده و گرامی می دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: توطئه‌های دشمن علیه انقلاب و نظام پایان‌ناپذیر است و در راستای تضعیف نظام اسلامی و انقلاب بارها با راه‌های مختلف اقداماتی انجام داده‌اند که ترور شخصیت‌های ارزشی نظام از جمله آنها است.

وی با تاکید بر این‌که مدیران باید منش و راه این شهدا را الگوی جامع و کامل خود قرار دهند و از آنان درس گیرند، اظهار داشت: امروز مدیرانی موفق هستند که این مسیر را برای خدمت مردم انتخاب کنند.

امام جمعه اهر تصریح کرد: دشمن همواره چشم به مهین اسلامی ایران داشته و با دسیسه‌های گوناگون در صدد ضربه به نظام بوده که خوشبختانه با درایت رهبری همگی آنها با شکست روبه‌رو شده است.

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: اگر تمام آحاد مردم فرمایشات راه‌گشای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند، بی‌شک تمام نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان بار دیگر نقش بر آب می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات