۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۸۴۷۳۵

روایت بصیرت نیوز از تغییر مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ بصیرت نیوز در خبری به تحلیل تغییر مسؤول دفتر فرهنگی ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان پرداخت.
حجت الاسلام علي اكبر سبزيان
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان که به مدت یکسال علاوه بر مسئولیت مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان ، مدیریت دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان را نیز به عهده داشت ، روز گذشته در طی مراسمی به سمت قبلی خود بازگشت و حجت الاسلام رمضانی به عنوان مسئول جدید دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان معرفی شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرجام در سخنانی از زحمات یک ساله حجت الاسلام سبزیان تقدیر کرد و حجت الاسلام رمضانی را که پیش از این مسئولیت دفتر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه را عهده دار بود به عنوان مسئول جدید دفتر فرهنگی تربیتی حوزه منصوب کرد .

حجت الاسلام سبزیان که از طلاب و فضلای فعال و جوان ترین مسئول مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان بشمار می رفت ، در طول فعالیت یک ساله خود در دفتر فرهنگی تربیتی حوزه ، تغییرات قابل توجهی در بهبود روند برنامه های فرهنگی حوزه بوجود آورد .

براساس گزارش بصیرت، این مسؤول فرهنگی با برپایی همایش ها ، نشست ها ، مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی ، تحول قابل ملاحظه ای را در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان بوجود آورد و به عنوان یک نیروی جدید ، فضای مناسبی را برای جذب و توجه به طلاب جوان حوزه ایجاد کرد .

تغییر زودهنگام این مسئول جوان ، سوالات و ابهاماتی را در ذهن فعالان فرهنگی و طلاب جوان حوزه بوجود آورده ، اما آنچه مهم است برقراری فعالیت های فرهنگی حوزه با همان توجه و استقبال سابق مسئولین فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان می باشد که امید است در آینده نیز ادامه داشته باشد./917/د103/ص
ارسال نظرات