۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۸۴۷۱۵

خبرنگاران فعال حوزه وقف در تهران معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان تهران ازخبرنگاران فعال حوزه وقف و فعالیت‌های قرآنی در تهران تجلیل به عمل آمد.
وقف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان تهران، سه شنبه، سوم شهریور همزمان با افتتاح نمایشگاه از کعبه تا محراب در امام زاده حسن تهران از خبرنگاران فعال حوزه وقف و فعالیت های قرآنی تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمدیان، مدیر کل اوقاف استان تهران با قدردانی از تلاش های خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت های اوقاف و مراسمات جشن اهل بیت تلاش خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت علی ازتولد تا کعبه در همه ابعاد زندگی مانند عبادت، دفاع از پیامبرو بعثت، مسایل اجتماعی و مسایل خدماتی برای انسان الگو است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در مسیر قرآن و امیرالمؤمنین(ع) حرکت کنند.

گفتنی است، در این مراسم پنجاه خبرنگار از  صدا و سیما، روزنامه ها و نشریات و خبرگزاری ها که در عرصه وقف فعال بودند با حضور حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور و حجت الاسلام احمدیان، مدیر کل اوقاف استان تهران با اهدای لوح تقدیر جوایزی تجلیل به عمل آمد./921/ پ203/ص





ارسال نظرات