۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۸۴۰۲۷

حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه با 800 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با150 اثر در 800عنوان حضور پیدا کرده است.
آرم سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با150 اثر در 800عنوان حضور پیدا کرده است.

کتاب های منطق فهم دین، معنا منهای معنا، مجموعه چهل جلدی چلچراغ حکمت، بیولوژی نص، فلسفه فلسفه اسلامی و فقه و مصلحت در 2500تیتراژ از آثار جدیدارایه شده در نمایشگاه است و همچنین سه دانشنامه قرآن شناسی، فرهنگ فاطمی و سیره نبوی از کارهای در دست اقدام پژوهشگاه است که موضوعات سی و هفت جلدی دانشنامه قرآن شناسی در قالب ماکت مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

در کنار سلسله کتاب های دانشجو، پرسمان، جوان کتاب طلاب نیز در کانون اندیشه جوان که زیرمجموعه پژوهشگاه است اضافه شده است و کوله پشتی طلبگی اولین کتاب از سلسله کتاب طلبه است که در نمایشگاه ارایه داده شده است.

کیش پارسیان، مقصدهای شریعت، ارزش دنیا، جهانی شدن و اسلام سیاسی در ایران، فقه و کلام، ارتداد و آزادی، ایمان و آزادی و معرفت قرآنی که در پنج جلد آرای آیت الله معرفت مورد کنکاش قرار گرفته است، بخشی از فهرست آثار در غرفه است.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت هفده تا بیست وچهار و در ایام تعطیل از ساعت چهارده تا بیست و چهار در شب های ماه مبارک رمضان در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/پ202/ص



ارسال نظرات