۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۸۳۰۸۱
مدیرکل امور جوانان خوزستان:

نقش اساسی جوانان را در مبارزه با استکبار نباید انکار کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره امور جوانان خوزستان گفت: جوانان می توانند با صداقت، هوشیاری، دور‌اندیشی و حفظ استقلال در راستای پیشرفت، رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور گام بردارند.
مصطفي منتظر المهدي، مدير کل امور جوانان استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرکل اداره امور جوانان خوزستان، شب گذشته در آیین افتتاح نمایشگاه جوان خوزستان در جمع تشکل‌های مردم نهاد و جوانان استان اظهار داشت: جوانان از ظرفیت‌‌های جدی، بالقوه و بالفعل فراوانی همانند تربیت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری، وجدان‌کاری، سازگاری اجتماعی و مشارکت‌پذیری فعال برخوردارند بنابراین می‌توانند سهم بالایی در شکل‌دهی سرمایه‌‌های انسانی و علمی داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت تعامل بیشتر مسؤولان استانی با قشر جوان جامعه خاطر نشان کرد: نیاز، آگاهی و اراده سه رکن اساسی در راستای تعامل هر چه بیشتر مسؤولان با جوانان است که در صورت تحقق آن و هدایت جوان در مسیر آرمان‌های انقلاب، آنان نقش اصلی را در مبارزه با استکبار ایفا می‌کنند.

مشاور استاندار خوزستان عنوان کرد: سرمایه‌‌‌گذاری مسؤولان برای پرورش استعدادها و توانمندی‌های جوانان و نسل‌های آینده از راه‌های پیشرفت و ترقی هر جامعه‌ای بوده که در این راستا تاکنون اقدامات ارزنده‌ای از اداره کل امور جوانان خوزستان در این بخش انجام شده است.

منتظرالمهدی ایجاد ظرفیت در جوانان را از مهم‌ترین وظایف مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: جوانان باید با صداقت، هوشیاری، دور‌اندیشی، حفظ استقلال و بهره‌گیری از هوش خلاق خود در راستای پیشرفت، رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استان و کشور گام بردارند.

وی انجام مطالعه و استفاده بهتر از اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توجه به جوانان استان لازمه توسعه است، زیرا جوانان افرادی توانمند، کارآمد و نقش‌آفرین هستند که همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی حضوری فعال داشته‌‌اند.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خوزستان با بیان این‌که جوانی بهترین فصل شکفتن، رویش و زیباترین دوران درخشش و نیل به سعادت نشاط، معنویت و کمال است، تصریح کرد: فصل جوانی بهاری است که در آن شخصیت ارزشمندی شکل می‌‌گیرد و استعدادها با رشد و پایه‌‌های دینی و عقیدتی انسان مستحکم می‌‌‌شود.

مدیر کل امور جوانان خوزستان همچنین با اشاره به اینکه این نمایشگاه در چهار بحش کار آفرینی، هویت، ازدواج و اوقات فراغت برپا شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه الگوهای برتر در زمینه‌های مختلف به جوانان، قشرهای دیگر جامعه و مسئولان است.

گفتنی است، نمایشگاه جوان خوزستان به همت اداره کل امور جوانان خوزستان برپا شده است و بازدید از این نمایشگاه 14 تا 19 مرداد ماه جاری از ساعت 18 تا 23 شب برای عموم آزاد است./945/پ202/س
ارسال نظرات