۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۸۲۴۶۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مردم مازندران آماده استقبال از آیت الله نوری همدانی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مردم مومن و انقلابی استان هفته آینده میزبان حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید خواهند بود.
استقبال/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و رییس ستاد استقبال از این مرجع تقلید در استان مازندران در نشستی با خبرنگاران گفت: میزبانی از این مرجع عالیقدر ، افتخار بزرگی است که در روزهای شنبه ، یکشنه و دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نصیب مردم ولایت مدار مازندران خواهد شد.

وی از تشکیل ستاد استقبال از حضرت آیت الله نوری همدانی در استانداری خبر داد و تصریح کرد: آئین با شکوه استقبال از این عالم مجاهد و خستگی ناپذیر ، روز شنبه 16 مرداد ماه جاری در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری برگزار می شود.

وی در مورد برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در مازندران، خاطر نشان کرد: حضور در گلزار شهدای ساری، دیدار با قشرهای مختلف مردم، علما ، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و مدیران استان در حسینیه عاشقان کربلای ساری و شرکت در جلسه شورای مدیران استان از مهم ترین برنامه های این مرجع عالیقدر در مازندران خواهد بود.

به گفته ابراهیمی همچنین دیدار با مردم و شخصیت های دینی و سیاسی غرب استان نیز در این سفر انجام خواهد شد.

رییس ستاد استقبال از حضرت آیت الله نوری همدانی در استان با تجلیل از نقش روشنگرانه و موضع گیری های منطقی و فراموش نشدنی این عالم جلیل القدر در جریان فتنه سال گذشته گفت: با توجه به نقش موثر و کلیدی حضرت آیت الله نوری همدانی در مقابله با فتنه انگیزی های استکبار و دنباله های داخلی آن در ماجرای پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ، مردم مومن و خداجوی مازندران به نحو شایسته ای از ایشان تجلیل خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به دلبستگی عمیق مردم مازندران با مقام رفیع ولایت و رهبری، اظهار داشت: استقبال پر شور مردم مازندران از حضرت آیت الله نوری همدانی بیانگر اوج دلدادگی مردم خداجوی دیار سرداران و 10 هزار شهید سرافراز، به کانون معرفت دینی و چشمه فیاض انقلاب اسلامی و عمود اصلی خیمه نظام یعنی ولایت فقیه است. /950/پ202/ص
ارسال نظرات