۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۲۴۴۹
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

ستاد امر به معروف عملکرد مدیران دستگاهها در طرح عفاف و حجاب را ارزیابی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان، گفت: ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای مختلف در طرح حجاب و عفاف از جمله وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است .
سردار حبيب لکزايي، جانشين فرمانده سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان و سرپرست فعلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حبیب لکزایی، جانشین سپاه سلمان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان، در اولین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زاهدان که شامگاه سه شنبه در فرمانداری برگزار شد، با تأکید بر احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: رویکرد این ستاد امسال رویکرد گفتاری است که با شناساندن منکرات و معروفات در جامعه این وظیفه مهم را انجام خواهد داد .

وی، بیان کرد: ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای مختلف در طرح حجاب و عفاف از جمله وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است .

در پایان این جلسه احکام ریاست و قائم مقامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زاهدان به حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امام جمعه موقت زاهدان و مدیرکل دادگستری سیستان و بلوچستان و لطیف صادقی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان اعطا شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات