۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۸۲۳۹۹
نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران:

طرح ضیافت اندیشه در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگا‌ه‌های مازندران از اجرای طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه مازندران در ماه مبارک رمضان خبرداد.
ماه رمضان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد رحیمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگا‌ه‌های مازندران، صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی طرح ضیافت اندیشه که در دانشگاه مازندران برگزار شد، از اجرای طرح ضیافت اندیشه در این دانشگاه در ماه ماه مبارک رمضان خبرداد.

وی افزود: طرح ضیافت در 35 پایگاه و در هر پایگاه با حضور سه هزار نفر که به‌طور داوطلبانه می‌توانند این پایگاه‌ها را انتخاب کنند در سطح کشور برگزار می‌شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگا‌ه‌های مازندران با بیان این‌که برای دانشجویان حاضر کلاس های درس در 9 محور طراحی شده است تصریح کرد: این کلاس‌ها با بهره‌گیری از افراد با تجربه برنامه ریزی شده و کتاب های مورد نیاز نیز در مرکز با بهره‌گیری از گروه‌های خاصی در حال تدوین است.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به چگونگی برگزاری دیگر برنامه‌های این طرح، اظهار داشت: شخصیت‌های مذهبی و فرهنگی بعد از نماز مغرب و عشا و صرف افطار در مورد موضوعات مختلف و متنوع سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری نقد آثار سینمایی روز جهان و روشنگری درباره اهداف این فیلم‌ها، برگزاری برنامه‌های ورزشی، آشنایی دانشجویان با مردم محروم و چشیدن طعم کمک کردن به این قشر از جامعه از برنامه‌هایی است که در این دوره گنجانده شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگا‌ه‌های مازندران با اشاره به این‌که با برنامه‌های در نظر گرفته شده همه ی اوقات شب دانشجویان تا وقت سحر پر خواهد شد، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسات ورزش به مدت دو ساعت در هر شب و اقامه نماز و اجرای مراسم‌های نیایش و دعا خواهد بود.
 
وی افزود: این طرح از دوم ماه مبارک رمضان شروع شده به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات