۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۸۲۳۲۰

جامع ترین نرم افزار درباره آیت الله بهجت تولید شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله بهجت(ره)، مدیریت صوتی تصویری پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، اقدام به تولید جامع‌ترین نرم‌افزار درباره حضرت آیت‌الله بهجت به نام «آیینه روشن» کرد.
حضرت آيت‌الله بهجت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیریت صوتی تصویری پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله بهجت به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال این مرجع تقلید، جامع ترین نرم افزار درباره حضرت آیت الله بهجت را با نام «آیینه روشن» تولید کرد.

این نرم‌افزار شامل بخش‌های متعددی همچون زندگی‌نامه، دستورالعمل‌ها، سخنان گهربار، خاطرات و حکایت‌ها، نگارخانه، احکام، رحلت، پیام‌های تسلیت و معرفی کتاب است.

در بخش «زندگی‌نامه» مطالبی درباره ولادت، تحصیلات، هجرت، تدریس، تألیف، و شاگردان، به صورت مصور قابل مشاهده است. در بخش «دستورالعمل‌‌ها» نیز یازده دستور اخلاقی از این عالم بزرگ وجود دارد.

این نرم افزار را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مدیرت صوتی و تصویری این مرجع تقلید به نشانی http://www.mtb.ir/ تهیّه کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند در بخش «خاطرات و حکایت‌ها»، خاطراتی را از زبان آیت‌الله مصباح، مسعودی، محفوظی بخوانند. بخش «احکام» نیز شامل احکام بانوان، نوجوانان، رساله علمیه و مناسک حج است.

در بخش «رحلت» نیز تصاویر، فیلم و سخنرانی‌های منتشر شده در رسانه‌های مختلف درباره حضرت آیت‌الله بهجت جمع‌آوری شده است. همچنین در این نرم‌افزار کتاب‌های منتشر شده درباره این مرجع تقلید معرفی شده و متن 5 کتاب نیز به طور کامل آورده شده است.

در نرم‌افزار «آیینه روشن» می‌توان 305 دقیقه فیلم در قالب 40 قطعه تصویری و 450 قطعه عکس مشاهده کرد.

این نرم‌افزار در یک نسخه dvd و با قیمت 45,۰۰۰ ریال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت./917/د102/ص
ارسال نظرات