۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۱۶۶۰
امام جمعه اردبیل:

صداقت و عدالت عامل رستگاری جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به خدمات ارزنده نیروی انتظامی در عرصه امنیت اجتماعی؛ صداقت و عدالت را دو مؤلفه مهم برای رستگاری جامعه دانست.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی اردبیل اظهار داشت: عملکرد درخشان نیروی انتظامی سبب بالا رفتن ضریب امنیت در شهرها شده است.

وی با بیان این‌که مجرمان و فتنه گران دیگر در امان نیستند، گفت: در شرایط حساس کنونی بایستی نیروی انتظامی در نهایت آمادگی، اقتدار و امنیت حاضر شود تا دست تجاوز دشمن از کشور قطع شود.

امام جمعه اردبیل ایجاد امنیت و آرامش در کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمن با تمام توان برای برهم زدن امنیت کشور وارد میدان شده و با 54 هزار نفر متخصص علیه ایران فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: فتنه بعد از انتخابات نشان داد که سرمایه‌گذاری‌ها برای بر هم زدن ایران بسیار حجیم است، چرا که از هر سو از طریق صنعت ارتباطات، اینترنت، کانال ‌های هوایی و برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده کشور ما را نشانه گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود داشتن صداقت و عدالت را دو مؤلفه عمده برای رستگاری جامعه دانست و گفت: مردم اردبیل از فرمانده انتظامی کشور انتظار دارند که نیروی انتظامی اجازه ندهد اردبیل به یک مسیری برای تجارت کالای شوم مواد مخدر تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به صبغه دینی و فرهنگی این استان خاطر‌نشان کرد: اردبیل جایگاه خاص خود را از لحاظ اعتقادی، نجابت و حسن سلوک از هر جهت حفظ کرده است.

همچنین فرمانده سابق انتظامی استان اردبیل در سخنانی به جایگاه اردبیل از نظر امنیتی و انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: اردبیل با داشتن مردم ولایی و متدین و نیز مدیریتی صحیح جزء استان‌های امن در کشور محسوب می‌شود.

سرتیپ یعقوب رضازاده خاطر‌نشان کرد: هم‌اکنون اردبیل با داشتن 385 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، از نظر جرایم امنیتی و نظامی جزء استان‌های امن کشور شمرده می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق آخرین آمار از طریق ستاد نیروی انتظامی و وزارت کشور می‌توان ادعا‌ کرد اردبیل در رده‌های پایین از نظر ارتکاب جرایم امنیتی محسوب می‌شود.

رضازاده گفت: هم اکنون نیروی انتظامی استان اردبیل با امکانات بسیار پیشرفته و صد درصد امکانات خودرویی و تجهیزات در حال فعالیت است.

گفتنی است، در پایان این مراسم علی روستایی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل معرفی شد. 

روستایی پیش از این به عنوان فرمانده انتظامی استان همدان خدمت می‌کرد./935/پ203/س

ارسال نظرات