۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۱۳۰۸
امام جمعه اهر:

اعضای شورای نگهبان امین انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه‌‌ علمیه آذربایجان شرقی گفت: اعضای شورای نگهبان مورد وثوق رهبری و‌ مجلس بوده و دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.
امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، شب گذشته در جمع مردم این شهر اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی در حفظ، صیانت در دستاوردهای نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در سیاه‌نمایی از عملکرد شورای نگهبان افزود: عده‌ای تخریب این نهاد را سرلوحه برنامه کاری خود قرار داده‌اند و می‌خواهند با سفسطه عملکرد این نهاد را زیر سؤال ببرند.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: فقهای شورای نگهبان مورد تأیید و وثوق ولایت و اعضای حقوقی آن نیز مورد تأئید مجلس است؛ از این رو افرادی هستند که دل در گرو انقلاب دارند، حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب هستند و تاکنون نگذاشته‌اند دشمنان دوست‌نما به نظام و عنصر ناپاک به ارکان نظام رخنه کند.

عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای با قصد تضعیف نظام، با طرح مسائل تفرقه انگیز درصدد خدشه‌دار کردن وحدت، همدلی و اتحاد مردم و مسؤولان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تأکید بر بصیرت و هوشیاری در مقابله با توطئه‌های شوم تفرقه‌افکنان تصریح کرد: نباید اجازه داد عده‌ای فرصت‌طلب و عوامل بیگانه وحدت و اتحاد مسلمانان را کمرنگ کنند.

امام جمعه اهر در ادامه اظهار داشت: ولایت فقیه به عنوان دید‌بان امین انقلاب اسلامی همواره با آگاهی و شناخت از مقتضیات زمان، تمامی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و مردم وفادار ایران اسلامی نیز به عنوان حامیان راستین ولایت همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعنامه 598 گفت: ملت ایران در ‌هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی(ره) نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمن درآید، با این حال هنوز عده‌ای، قدرشناس مردم ایثاگر و فهیم ایران نیستند./935/ت302/س
ارسال نظرات