۲۸ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۸۱۲۳۱۳
عراقچی:

تردد کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز با اجرای آتش‌بس در لبنان آزاد شد

تردد کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز با اجرای آتش‌بس در لبنان آزاد شد
وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتش‌بس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه امروز (جمعه) ۲۸ فروردین‌ماه اعلام کرد: در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: این تردد باید در مسیر هماهنگ ‌شده و از پیش اعلام‌ شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران انجام گیرد.

تردد کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز با اجرای آتش‌بس در لبنان آزاد شد

ارسال نظرات