روایت حضور میدانی طلاب برای امدادرسانی به آسیب دیدگان پایتخت
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، هوا گرم بود؛ آنقدر گرم که گویی تابستان، فصل بهار را به استقبال نیامده، بلکه در آغوش کشیده بود.

این طلاب جوان، همانهایی هستند که در سالهای تحصیل و تربیت، همزمان با کسب علوم دینی، در تمام صحنههای سخت این سرزمین حاضر بودند. در سیلهای ویرانگر که دشتها را به دریا تبدیل کرد، در زلزلههای مهیب که شهرها را به تلی از خاک بدل ساخت، در روزهای سیاه کرونا که هر خانهای به قرنطینهای تبدیل شده بود و در هزاران مشکلات دیگر که این سرزمین با آن دست و پنجه نرم کرد، این بچهها در خط مقدم بودند؛ گوش به فرمان ولی امر، ولی امری که همواره به خدمترسانی و معنویت و ایثار توصیه کرده است.

آنان که باید سالها در محراب علم و دانش به تحصیل مشغول بودند، اما در لحظه نیاز، لباس طلبگی را کنار گذاشته و لباس جهاد پوشیدند. همان دستها که صفحات کتب قدیمه را ورق میزد، اکنون در میان آوار و خاک، دست یاری به سوی هموطنان دراز میکرد. همان دلها که با آیات الهی سرشار میشد، اکنون در سینههایشان، عشق به میهن و ملت میتپید.
اینها فرزندان این سرزمیناند؛ جوانانی که در سختترین شرایط، پرچمدار عشق و ایثار بودند. اینها شاگردان مکتب ولایتاند؛ کسانی که درس اول زندگیشان را از رهبری گرفتهاند که همواره بر «جهاد تبیین» و «خدمترسانی» تأکید فرمودهاند.
و امروز، در این لحظه سرنوشتساز، بار دیگر ثابت کردند که پشتوانه واقعی این ملت، جوانانی هستند که با قلبی پر از ایمان، در میدان خدمت حاضرند. جوانانی که هم درس علم میخوانند و هم درس ایثار؛ هم طلبهاند و هم مجاهد؛ هم در حوزه علمیه تحصیل میکنند و هم در میدان عمل، به میدان میریزند.

مظلوم یعنی نظام اسلامی که متهم به دیکتاتوری شد؛ نظامی که با رأی مردم برپا گشت، اما دشمنانش از ترس قدرت واقعیاش، آن را به اتهام استبداد، لکهدار کردند.
نظام اسلامی ایران، مظلوم این اتهامات است؛ مظلوم تبلیغات دروغین، مظلوم تحریمهای ظالمانه، و مظلوم شعارهای پوچی که از سوی کسانی سرداده میشود که خود، ارباب استبداد و استعمارند.