مدیر حوزههای علمیه خواهران عنوان کرد؛
شهید خطیب، نماد مقاومت و میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی در مقابل توطئههای استکباری
مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور در پی شهادت حجتالاسلاموالمسلمین خطیب وزیر اطلاعات جمهوریاسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور در پی شهادت حجتالاسلاموالمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات جمهوریاسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
بسمالله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
شهادت پرافتخار روحانی پارسا، مجاهد مخلص و مدیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، حجتالاسلاموالمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، در حمله تروریستی دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی را به ساحت مقدس ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، سربازان گمنام امام زمان(عج) و خانواده محترم و عالم پرور این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض مینمایم.
ایشان در زمره مدیران با اخلاق، مردمی و دلسوز ایران اسلامی بود که اخلاق مداری را در نهاد امنیتی کشور نهادینه نمود و در سالهای پرتلاطم اخیر با هدایت سربازان مخلص، جان بر کف و گمنام امام زمان(عج) نقش بی بدیلی در امنیت ایران اسلامی ایفا نمود.
این ترور ناجوانمردانه در کنار همه ترورهای دشمن زبون حاکی از راه درست این شهیدان در مبازه با استکبار جهانی و استیصال و درماندگی ارتش تروریستی آمريکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آن ها در جنگ اخیر می باشد.
بیگمان خون پاک شهیدان، اراده ملت قهرمان ایران و همه نیروهای جان برکف نظامی را در تداوم راه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل دوچندان خواهد ساخت.
والسلام علی عبادالله الصالحین
مهدی علیزاده
مدیر حوزههای علمیه خواهران
۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۴
ارسال نظرات