۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۰۹۲۷
عضو هیت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین:

ملت با تاسی از حضرت اباعبدالله جریان فتنه را به انزوا کشید

خبرگزاری رسا ـ عضو هیت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) گفت: ملت ایران پرچم نهضت حسینی را با کمال افتخار بر دوش خود گرفت و با تاسی از شخصیت بالای حضرت اباعبدالله(ع) جریان فتنه را به گوشه راند.
حجت الاسلام عليرضا تكيه اي


حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای، عضو هیت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که شخصیت اباعبدالله(ع) جهانی و برای همه اعصار است، ابراز داشت: امکان حضور در نهضت حسینی برای شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع) امروز نیز مهیا است و می توان بعد از هزار سال به استغاثه حضرت لبیک گفت.

وی آزادی، آزاد مردی و بندگی خداوند را از ابعاد شخصیت امام حسین(ع) دانست و افزود: ما باید با رفتار حسینی، اقدامات حسینی، خط ایستادگی وب ندگی خداوند در مسیر حضرت حرکت کنیم.

سخنگوی هیت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) با اشاره به حضور مردم در سال 57 و کنار زدن فتنه های اخیر گفت: ملت ایران پرچم نهضت حسینی را با کمال افتخار بر دوش خود گرفته است و با تاسی از شخصیت بالای حضرت اباعبدالله(ع) جریان فتنه را به گوشه راند.

وی با بیان این که روحانیان در قبال امام حسین(ع) وظیفه سنگین الگو و شاخص بودن را به عهده دارند، اظهار داشت: روحانیان باید آرمان های حضرت را به خوبی درک کنند و به به صورت امانت به مردم ابلاغ کنند.

مشاور دانشگاه قم با اشاره به این که در عاشورا همه ابعاد زندگی نهفته است، بیان داشت: جامعیت عاشورا عامل حفظ این نهضت تا زمان حاضر شده است و امروز در جلسات امام حسین(ع) سخن از محبت، سعه صدر و دیگر موضوعات سخن به زبان می‌آید.

وی افزود: اگر به همه ابعاد و تنوع زندگانی امام حسین(ع) پرداخته می شد امروز نهضت حسینی در جهان رشد بیشتری به خود می دید./921/پ202/ع

ارسال نظرات