۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۸۰۶۵۵

سلسله نشست‌های نمایش و تحلیل انیمیشن کوتاه در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان از برگزاری سلسله نشست‌های نمایش و تحلیل انیمیشن کوتاه با عنوان‌«‌گفت‌و‌گو آزاد با انیمیشن» در مشهد خبر داد.
انيميشن لگوهامحمدجواد قاسم پور، مدیرگروه فرهنگی تبلیغی انیمیشن و بازی های رایانه ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: دومین کار پویانمایی این مرکز با عنوان‌«لگوها» به همت استودیو چندرسانه ای انعکاس تولید شد.

وی افزود: این پویانمایی در مدت زمان پنج دقیقه و سی ثانیه درگیری جبهه حق و باطل را که همواره در طول تاریخ جریان داشته به تصویر می کشد که فرد باید موضع خود را مشخص کند.
 
قاسم پور با بیان اینکه این کار با شعار یک رنگ را انتخاب کن تولید شده است، ابراز داشت: پویانمایی «لگوها» در طول دو ماه به صورت رنگی و فانتزی تهیه شده و شخصیت های آن همان لگوها هستند.

مدیرگروه انیمیشن و بازی های رایانه ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان تصریح کرد: سهیل صادقی نویسندگی و کارگردانی، محمدجواد قاسمپور تدوین، مجید داوودی صداگذاری و محمدرضا صولتی گویندگی این پویانمایی را بر عهده داشتند.

وی در ادامه از برگزاری سلسله نشست های نمایش و تحلیل انیمیشن کوتاه از سوی این دفتر خبر داد و گفت: این جلسات با عنوان «‌گفت و گو آزاد با انیمیشن» از 28 تیرماه به مدت یک سال برگزار شده و در آن بیش از صد اثر از سراسر دنیا به صورت موضوع بندی شده مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

قاسم پور با بیان این‌که اغلب مخاطبان انیمشین کوتاه، بزرگسالان هستند، اظهار داشت: انیمشین کوتاه، سبک پرپتانسیلی است که ضمن تولید آسان در زمان کوتاه، جذابیت و اثرگذاری بالایی در مخاطب دارد ولی با این وجود بسیار مهجور مانده است.

مدیرگروه انیمیشن و بازی های رایانه ای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان با اشاره به این‌که امروز دنیا به سوی تولید انیمیشن کوتاه حرکت می کند، افزود: پس از اتمام دوره به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی یادآور شد: انیمیشن تیر نخستین انیمیشن کوتاه استودیو چند رسانه ای انعکاس است که به مدت ده دقیقه با موضوع اصلاح الگوی مصرف ساخته شده و رتبه های کشوری را نیز کسب کرده است.

گفتنی است، سلسله نشست های نمایش و تحلیل انیمیشن کوتاه از 28تیرماه دوشنبه هر هفته ساعت 17 در محل مجتمع فرهنگی تبلیغی هاشمی‌نژاد مشهد واقع در میدان صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود./930/پ202/س
ارسال نظرات