۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۸۰۳۵۶
سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:

پیشرفت امروز کشور مدیون جوانان ارزشی است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: دشمنان انتظار نداشتند ملت ایران با وجود تحریم ‌ها و تهدیدها به پیشرفت‌های چشمگیر دست یابند.
ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حمید علی ‌نسب، سرپرست دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل عصر روز گذشته در نشستی با اعضای هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: با وجود تحریم های چند دهه ای غرب علیه ایران، جوانان کشور با اعتقاد راسخ به توانمندی های داخلی توانسته اند، قله های رفیع علم و فناوری را فتح کنند.

وی با بیان اینکه تحریم در ادبیات و افکار عمومی مردم ایران دیگر مفهومی ندارد، گفت: دشمنان هر از گاهی برای حفظ آبروی بر باد رفته خود اقدام به تصویب قطعنامه هایی می کند که تنها برای خودشان معتبر است.

حجت الاسلام علی نسب ادامه داد: علیرغم تصویب قطعنامه های متعدد علیه ایران در شورای امنیت، شرکت های بزرگ صنعتی دنیا خواهان همکاری و سرمایه گذاری در کشور هستند، این امر نشان از بی هویتی شورای امنیت سازمان ملل دارد.

وی تصریح کرد: جوانان ما امروز به برکت انقلاب اسلامی به درجه رفیعی از علم، تحقیق و پژوهش کاربردی رسیدند که این توفیقات سبب عصبانیت دشمن و سردرگمی آنها شده است، دشمنان انتظار نداشتند این ملت با وجود تحریم‌ها و تهدیدها به پیشرفت‌های فزآینده‌ای دست یابند.

سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه‌های اردبیل خاطر نشان کرد: این پیشرفت‌ها مدیون ایمان و صلابت جوانان ارزشی است، چرا که تمام پیشرفت‌ها و داشته‌های خود را یک توفیق الهی در مسیر سنت امتحان الهی می‌دانیم.

حجت الاسلام علی ‌نسب در ادامه گفت: باید در تمام مراحل رشد و تعالی خود رحمت و عنایت الهی را ناظر و واقف باشیم و به این مرحله از ایمان برسیم که همه قدرت و صلابت ما از قدرت پروردگار است، از سوی دیگر باید دانست که ساحت علم مقدس‌ است، اگر به عظمت آن پی نبریم ممکن است خداوند برکت و نور علم و هدایت را از ما بگیرد./935/پ203/ص
ارسال نظرات