۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۹۸۹۸
کوثری:

تنها با تبعیت از ولی فقیه می توانیم از بحران‌ها و فتنه‌ها عبور کنیم

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: همه نقشه‌های جریان فتنه با مدیریت و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه بر آب شد و شکست خورد.
محمد اسماعيل کوثري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد کوثری، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، امروز در در گردهمایی سیاسی کارکنان رسمی سپاه کربلا که در حسینیه الغدیر این سپاه برگزار شد، با تشریح تاریخچه فناوری صلح آمیز هسته ای ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: برنامه‌های هسته ای جمهوری ایران صد در صد صلح آمیز و خارج از هر گونه استفاده ی جنگ افزاری است.

وی بااشاره به قطع نامه و تحرکات منفی جریان سلطه علیه برنامه ی فناوری صلح آمیز هسته ای ایران اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگز از برنامه ی صلح آمیز خود عقب نشینی نمی کند و تحرکات منفی جریان های استکباری و سلطه هیچ تأثیر بازدارنده ای در برنامه ی فناوری صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

کوثری با اشاره به فتنه ها و حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور، گفت: حوادث بعد از انتخابات برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود.

نایب رییس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوادث و فتنه های بعد از انتخابات بر سر رقابت میر حسین موسوی و دکتر احمدی نژاد و سایر کاندیدها نبود؛ بلکه قبل از انتخابات برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات فروردین ماه 88 خود در مشهد مقدس نسبت به آن هشدار داده بودند. 

کوثری همچنین به تشریح ابعاد مختلف جریان فتنه پرداخت و افزود: همه نقشه‌های جریان فتنه با مدیریت و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه بر آب شد و شکست خورد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی در سایه یپشتییانی از ولایت فقیه و اطاعت امت از رهبر معظم انقلاب اسلامی مصون و پایدار می ماند و جامعه ی اسلامی به مقبولیت و تعالی دسترسی پیدا می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سعادت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو تبعیت از مقام عظمای ولایت دانست و خاطرنشان کرد: تنها با تبعیت از ولی فقیه می توانیم از بحران ها و فتنه ها عبور کنیم و همین درایت و مدیریت ولی فقیه بود که فتنه های سال گذشته را خنثی کرد.

کوثری در ادامه با اشاره به مصوبه مجلس در مورد وقف اموال دانشگاه آزد اسلامی گفت: بعضی ها با پلاکارد اصولگرایان وارد مجلس شدند؛ اما در عمل اصول را نادیده می گیرند و منافع خود را بر ارزش ها ترجیح می دهند.

وی اشاره به حماسه های عاشوراییان در دفاع نینوایی افزود: پیروزی ها و فتوحات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ریشه در ارزش‌های عاشورایی دارد و دست خدا و فرماندهی حضرت امام خمینی‌(ره) عوامل اصلی دستیابی به این فتوحات و ظفرمندی ها بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات