۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۹۷۹۱
امام جمعه جلفا:

شهدای محراب سند افتخار مردم ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جلفا گفت: شهدای محراب اوج مظلومیت و سند افتخار مردم ایران در مجامع بین المللی است.
شهيد صدوقي
حجت الاسلام علی انتظاری، امام جمعه جلفا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، آیت الله صدوقی صورت گرفت، اظهار داشت: شهید آیت الله صدوقی از یاران صدیق انقلاب و امام خمینی(ره) بود که تمام عمر پربرکت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

وی با بیان این‌که آیت الله صدوقی همواره پشتیبان مستمندان و یاور مظلومان بود، تصریح کرد: آن شهید بزرگوار تجلی اعتلای مظاهر دینی به ویژه نماز بود.

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که سازش‌ناپذیری با نظام طاغوت، اتخاذ تصمیم صریح و قاطع در مبارزه با دشمنان، جهت‌گیری به نفع محرومان و حمایت از نیروهای خط امام خمینی(ره) از جمله ویژگی‌های بارز آیت الله صدوقی بود، گفت: آن شهید مظلوم با شروع نهضت امام خمینی(ره) همراه و همگام با انقلاب اسلامی شد و نقش بزرگی در سازماندهی روحانیان و روشنفرکران بر عهده داشت.

وی گفت: آیت الله صدوقی مروج واقعی اندیشه ها و آرمان های امام راحل بود، از این رو منافقان و دشمنان نظام اسلامی ایران، روشنگری های آن عالم فرزانه را برنتابیده و اقدام به شهادت وی کردند.

امام جمعه جلفا با اشاره به شهدای محراب آیت الله قاضی طباطبایی و شهید آیت الله مدنی خاطر نشان کرد: شهدای محراب اوج مظلومیت و سند افتخار مردم ایران در مجامع بین المللی است.

حجت الاسلام انتظاری گفت: آیت الله صدوقی از محضر بزرگانی چون آیت الله خوانساری، صدر و بروجردی استفاده کرد و به تدریس علوم و معارف حوزوی پرداخت./۹۳۵/پ203/س
ارسال نظرات