۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۹۷۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت فقیه بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایت فقیه را بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل دانست.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع پاسداران سپاه شهرستان کلیبر اظهار داشت: نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی مانند ستون خیمه نظام است که استواری این خیمه بزرگ، به استحکام ستون آن بستگی دارد، از این رو وظیفه همگان پشتیبانی از ولایت به عنوان نعمت بزرگ الهی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است که به مراتب از جنگ سخت پیچیده‌تر و دشوارتر است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر بصیرت دینی و سیاسی نخبگان افزود: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان ما را با شکست مواجه سازد، سلاح بصیرت و آگاهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه ولایت فقیه را بهترین شاخص برای تشخیص حق از باطل دانست و اظهار داشت: امروز عمده هدف استکبار جهانی در جنگ نرم ولایت فقیه است، چرا که این ولایت فقیه استکبار جهانی را از دست یازیدن به آب و خاک ممالک اسلامی باز می‌دارد.

وی ادامه داد: دشمن غافل از این است که عشق به ولایت فقیه که استمرار ولایت اولیا و انبیای الهی است در جان و دل مردم آگاه ایران زمین ریشه دارد و این توطئه‌ها و فتنه‌ها بیشتر عامل نفرت از استکبار جهانی می‌شود.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخار و نقش آفرین صحنه های سخت انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: نقش سپاه در تحولات مهم کشور و منطقه یک واقعیت غیر قابل انکار است.

وی دشمنی استکبار را ثمره استمرار راه امام و شهدا دانست و تاکید کرد: ملت ایران به برکت راه شهدا و اطاعت پذیری از ولایت، ابهت استکبار جهانی را در هم شکسته است و ایستادگی ملت ایران در برابر دنیای کفر نشان از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ملت بزرگ ایران به عزم و اراده پاسداران انقلاب اسلامی ایمان دارند، چراکه آمادگی پاسداران در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث ترس و وحشت استکبار جهانی شده است.

وی افزود: رویکرد اصلی برنامه های تحول و تعالی در سپاه، مباحث معنوی و اعتقادی و دینی است و نهاد نمایندگی ولی فقیه برای معنویت بخشی و بصیرت افزایی برنامه های متعددی را در شهرها اجرا می کند./935/پ202/ص

ارسال نظرات