۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۹۶۸۹

کارگاه آموزشی رشد شعر و ادب در حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از برگزار سلسله کارگاه های آموزشی رشد شعر و ادب در این حوزه خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح ادبی و شعر طلاب در جامعه این کارگاه های آموزشی در حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
كارگاه آموزشي
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: سلسله کارگاه های آموزشی رشد شعر و ادب با هدف ارتقای سطح ادبی طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آموزش، نقد و تحلیل و مشاعره از سر فصل هایی است که در این کارگاه برای طلاب ارائه می شود،‌ تصریح کرد: علاقه مندان فرصت دارند تا بیستم تیر ماه در این کارگاه آموزشی نام نویسی کنند.

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به نام نویسی 100 نفر از طلاب در این کارگاه، ابراز داشت: پیش بینی می شود تا پایان مهلت نام نویسی این تعداد به 200 نفر برسد.

وی با بیان اینکه این کارگاه ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان است،‌ خاطر نشان کرد: اولین جلسه کارگاه آموزشی رشد شعر و ادب 20 تیر ماه در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان با اشاره به ارائه گواهینامه در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان، افزود: این دوره ها تا پایان تابستان به طول خواهد انجامید./934/پ202/ص
ارسال نظرات