۲۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۸۲۳۱
آیت الله موسوی جزایری:

سال 88 سال نزول رحمت الهی بر ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر‌ گفت: پیروزی ملت ایران در سال 88 چشمگیر بود.
آيت الله موسوي جزايري در نماز جمعه اهواز آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن تحویل سال اظهار داشت: فضای خانواده های‌تان را از معنویت و تلاوت قرآن کریم و دعای تحویل سال و یاد خدا سرشار کنید تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شوید.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این‌که سال گذشته سال نزول رحمت الهی بر ملت شریف ایران بود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته برکات الهی به صورت آشکارا و پنهانی به ملت ایران بخشیده شد که باید شکرگزار این نعمت ها باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به پیشرفت چشمگیر دانشمندان ایرانی در علوم صنعتی و انرژی هسته ای گفت: تاسیس ده مرکز تحقیقاتی و تولید انرژی صلح آمیز هسته ای در ایران نمونه بارزی از این پیشرفت در سال گذشته بود که موجب خواری و ذلت دشمنان اسلام و استکبار جهانی شد.

وی در ادامه افزود: تولید سلول های بنیادی توسط پزشکان متخصص و متعهد ایرانی، از دیگر کارهای بزرگی است که سبب شد که جمهوری اسلامی ایران در ردیف ابر قدرت های پزشکی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دستگیری ریگی سرکرده گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) تصریح کرد: این کار عظیم که یقینا با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) انجام شد، قدرت نیروهای امنیتی ایران را به جهان نشان داد.

امام جمعه اهواز یکی از مصداق های نزول رحمت الهی در سال گذشته را پیروزی ملت ولایتمدار ایران از فتنه های پس از انتخابات دانست و بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، فتنه ای به بزرگی حوادث پس از انتخابات نبود که خوشبختانه مردم با هوشیاری کامل و با تبیعت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای از فتنه ها پیروز و سرافراز بیرون آمدند.

آیت الله موسوی جزایری افزود: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی کامل، به دنبال بر هم زدن نظام و ایجاد کودتای مخملی بود که ملت ولایت‌مدار پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی داده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این پیروزی، ملت ایران را آبدیده کرد و موجب شد که مردم در برابر فشارها و توطئه های دشمنان با آمادگی بیشتری بایستند و دشمنان بدانند مردم ما با تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هرگز فریب توطئه‌های شما را نمی خورند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به رونمایی یادمان شهدای جهاد عشایرعرب خوزستان اشاره کرد و گفت: این یادمان به دستور مقام معظم رهبری در مزار شهدای آن واقعه تاریخی ایجاد شد.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: مردم غیور عشایر خوزستان در طول تاریخ همواره لبیک گوی ولی امر مسلمین به ویژه در انقلاب گوش به فرما‌ن امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری بوده و در برابر دشمنان اسلام ایستاده اند.

امام جمعه اهواز در ادامه به چهارشنبه پایان سال و پرهیز از مردم از اعمال غیر شرعی در این روز اشاره کرد و خاطر‌نشان کرد: با وجود تبلیغات مسموم از سوی دشمنان انقلاب و دعوت مردم به تجمع در خیابان ها، ملت ایران هوشیاری خود را به تمام یاوه گویان و استکبار جهان نشان داده و مشت محکمی بر دهان آنان زد./945/پ202/س
ارسال نظرات