۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۸۲۲۲
آیت الله سبحانی در دیدار رییس جمهور:

مردم خدمتگزاری دولت را با تمام وجود لمس می کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی در دیدار دکتر محمود احمدی نژاد با قدردانی از اقدامات دولت و رییس جمهور، تلاش شبانه روزی آنان را موجب افزایش محبت مردم به دولت دانست.
حضرت آيت الله جعفر سبحاني
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رییس‌جمهور در جریان سفر یک روزه به شهر مقدس قم با آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز در جریان سفر یک روزه به شهر قم در دیدار آیت‌الله سبحانی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دولت و وضعیت کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ارائه کرد و اظهار داشت: امروز گرایش بشریت به ارزش‌های اسلامی و الهی در حال گسترش است مطالبات فرهنگ دینی مردم روزافزون می‌باشد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه دولت در سال آینده اقدامات ویژه‌ای در زمینه فرهنگ در دستور کار خود دارد، خاطر نشان کرد: در سال آینده حمایت از مراکز فرهنگی و تقویت تولیدات بخش فرهنگ توسعه بیشتری خواهد داشت.

دکتر احمدی‌نژاد همچنین با تقدیر از مواضع آیت‌الله سبحانی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی، گفت: مواضع مثبت شما همواره مورد نشاط و امید مردم ولایتمدار ایران و نیروهای مؤمن و انقلابی است.

رییس‌جمهور همچنین برای این مرجع تقلید عالیقدر آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی نیز در این دیدار تلاش شبانه‌روزی و خالصانه دولت را موجب افزایش محبت مردم به دولتمردان دانست و گفت: امروز دولت در مقام خدمتگزاری به مردم شریف ایران است و همه مردم این را با تمام وجود لمس می‌کنند.

وی همچنین توجه به حفظ عفت عمومی جامعه و رعایت ظواهر اسلامی را مورد تأکید قرار داد. /914/د102/ج
ارسال نظرات