۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۷۷۹۵۵
26 اسفند ماه؛

اختتامیه جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه های روانشناسی و مشاوره خبر داد.
اختتامیه جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود


حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: نخستین جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب با محوریت روانشناسی اسلامی و مشاوره با رویکرد دینی در سطح مدارس علمیه خراسان برگزار شد که بیش از 150 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

حجت الاسلام سبزیان، شناسایی طلاب فعال در زمینه های مرتبط با روانشناسی و مشاوره و ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق از این افراد را هدف از برگزاری این طرح دانست و افزود: هدف نهایی جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسی و مشاوره، فراهم آوردن زمینه ای برای ایجاد رشته «تربیت مشاوره و روانشناسی» در حوزه علمیه خراسان است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و نرم افزار ارائه می شدند، ادامه داد: از میان آثار ارسالی، بیشترین قالب به پایان نامه اختصاص دارد.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: فراخوان نخستین جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسی و مشاوره از هفتم مهرماه به اطلاع طلاب حوزه های علمیه خراسان رسید که طلاب فرصت داشتند آثار خود را تا پایان دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، اختتامیه نخستین جشنواره گزینش آثار و مطالعات برتر طلاب در حوزه روانشناسی و مشاوره، 26 اسفند ماه، از ساعت هجده در تالار اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد./934/پ202/ص

ارسال نظرات