۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۷۶۸۹

بازدید شخصیت های حوزوی از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه نشریات طلبگی حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ شماری از مسوولان استانی و حوزوی خراسان رضوی از غرفه خبرگزاری رسا در چهارمین نمایشگاه نشریات تجربی طلبگی حوزه علمیه خراسان بازدید کردند.
نشريات تجربي حوزه خراسان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از مسوولان استانی و حوزوی خراسان رضوی با حضور در چهارمین نمایشگاه نشریات تجربی طلبگی حوزه علمیه خراسان از غرفه خبرگزاری رسا در این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان فعالیت این رسانه حوزوی قرار گرفتند.

حجت الاسلام هادی حسین خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، این رسانه را در عرصه اطلاع رسانی موفق دانست و اظهار داشت: خوشبختانه شما در عرصه رسانه توانسته اید گام های موثر بردارید و امیدواریم در آینده شاهد تلاش های موفقیت آمیز از این رسانه حوزی باشیم.

همچنین خانم شایسته خو، مدیر جدید مدرسه علمیه نرجس مشهد از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد و اقدامات و فعالیت های این رسانه حوزوی را مناسب دانست و اظهار امیدواری کرد تا این رسانه بتواند فعالیت خود را در عرصه های مختلف افزایش دهد.

جلال فیاضی، مدیر مسوول روزنامه شهرآرا مشهد، عفت شریعتی، محمدجواد آرین منش از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مهروز عضو شورای اسلامی شهر مشهد، خانم اعدادی مسوول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از جمله شخصیت های بود ند که از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان بازدید کردند./917/پ202/ص

ارسال نظرات