۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۷۷۳۰۱

آرشیو اینترنتی درس خارج آیت‌الله بهجت به روز رسانی شد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه صدای بهار، آرشیو صوتی و متنی اینترنتی درس خارج فقه حضرت آیت‌الله بهجت را به روز رسانی کرد.
آيت الله بهجت


جواد جوادی، مسؤول مؤسسه صدای بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: آرشیو متنی و صوتی دروس حضرت آیت الله محمدتقی بهجت(ره) در فضای مجازی به روز رسانی شد.

وی افزود: از این پس کاربران به ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه می توان برای استفاده از دروس این مرجع تقلید به سامانه اینترنتی این مرکز به نشانی
www.eshia.ir مراجعه کنند.

جوادی بهره‌گیری طلاب و فضلای حوزه علمیه از تقریرات و دروس مراجع تقلید و بزرگان گذشته را از اهداف این کار برشمرد و اظهار داشت: هم‌اینک فایل صوتی و متنی درس حضرت آیت‌الله بهجت در شبکه اینترنتی صدای بهار قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این شبکه اینترنتی از دروس این مرجع تقلید بهره مند شوند.

وی یادآورشد: در حال حاضر تنها درس فقه این مرجع تقلید در اینترنت قرار گرفته است که تلاش می‌کنیم به زودی دروس اصول وی را نیز در اختیار کاربران قرار دهیم تا بتوانند با مقابله کردن آن با دروس بزرگان حاضر به صورت کاربردی به مباحثه علمی بپردازند.

مسؤول مؤسسه صدای بهار گفت: پخش اینترنتی دروس امام خمینی(ره) و آیت‌الله گلپایگانی و حضرت آیت‌الله خوئی از دیگر برنامه‌های این شبکه است که تلاش خواهیم کرد در صورت فراهم شدن مقدمات آن، در آینده به این امر مبادرت بورزیم.

وی همچنین از به روز شدن نرم افزار مدرسه فقاهت خبر داد و افزود: هم‌اینک فایل صوتی و متنی دروس مراجع تقلیدتا پایان بهمن ماه سال جاری در نرم افزار فقاهت قرار داده شده و کاربران می‌توانند با تهیه این نرم افزار به صورت لوح فشرده از این دروس بهره بگیرند./917/پ202/ص

ارسال نظرات