۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۷۲۳۸
امام جمعه آبادان:

تلاش غرب در ارائه چهره‌ای مخوف از ایران ‌با شکست روبه‌رو شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سیاست‌مداران آمریکایی تلاش‌های فراوانی برای همراه کردن کشورهای منطقه با خود کرده‌اند؛ اما خوشبختانه با بی‌تفاوتی و مخالفت جدی ملت‌های بیدار منطقه روبه‌رو شده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمن دهدشتي
امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدعلی دهدشتی، امام جمعه آبادان، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک سالروز ولادت خجسته نبی اکرم(ص) و امام صادق‌(ع) اظهار داشت: ولایت فقیه محور و چارچوب اصلی جمهوری اسلامی ایران است؛ از این رو همه باید به این تکیه‌گاه عظیم پایبند و متعهد باشند.

وی بر ضرورت رعایت مرزبندی و شناخت دوست و دشمن تأکید کرد و ابراز داشت: قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اصولی هستند که می‌توان با تکیه بر آنها دشمنان و دوستان انقلاب را شناخت.

حجت الاسلام دهدشتی رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها را تکیه بر ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار ناشی از ولایت حکیمانه مقام معظم رهبری، پرشتاب در حال پیمودن مسیر رشد و تعالی است.

امام جمعه آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در مسیر تعالی که ولایت فقیه برای نظام اسلامی ترسیم کرده حرکت ‌کنیم، به یقین دشمنان نظام هیچ‌گاه نخواهند توانست به اهداف شوم‌شان در ضربه زدن به کشور حرکتی به انجام رسانند.

حجت الاسلام دهدشتی با اشاره به ضرورت اتحاد و همدلی‌ آحاد جامعه برای رشد و پیشرفت نظام تصریح کرد: وحدت رویه و همدلی مهم‌ترین رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران است.

وی همچنین با اشاره به تلاش غرب برای منزوی کردن ایران و همچنین تحریک کشورهای همسایه برای مشارکت در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: سیاست‌مداران آمریکایی تلاش‌های فراوانی برای همراه کردن کشورهای منطقه با خود کرده‌اند؛ اما خوشبختانه با بی‌تفاوتی و مخالفت جدی ملت‌های بیدار منطقه روبه‌رو شده‌اند.

حجت الاسلام دهدشتی ادامه داد: مردم دنیا به حقانیت ایران پی برده‌اند؛ از این رو تلاش غرب برای ارائه چهره‌ای مخوف از ایران اسلامی با شکست روبه‌رو شده است./945/پ202/س

ارسال نظرات