۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۸۷۲

انتقاد نماینده ولی فقیه در کاشان از جابجایی متوالی مدیران این شهرستان

انتقاد نماینده ولی فقیه در کاشان از جابجایی متوالی مدیران این شهرستان
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: طی ۳۲ ماه حضور من در شهرستان کاشان تنها در اداره آموزش و پرورش کاشان چهار نفر رئیس و سرپرست جای خود را به دیگری داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با سرپرست شهرداری کاشان و اعضای شورای شهر کاشان تصمیمات شورای شهر را محترم دانست و گفت: در تصمیمات شورای شهر دخالت نمی‌کنم و اعتقاد دارم اعضای شورای شهربرای رای خود حجت شرعی دارند.

وی از تزلزل در مدیریت شهری که سبب ضرر و زیان‌های بسیاری برای شهرستان است انتقاد کرد و افزود: طی ۳۲ ماه حضور من در شهرستان کاشان تنها در اداره آموزش و پرورش کاشان چهار نفر رئیس و سرپرست جای خود را به دیگری داده است.

به گفته وی طی این مدت شهرداری کاشان نیز شاهد تغییر و تحولاتی بوده است و ۴ سرپرست و شهردار جای خود را به دیگری داده است سبب کند شدن فعالیت‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: برخی از تغییر و تحولات در شهرداری کاشان به تصمیمات ۹ نفر منتخبین مردم کاشان در شورای شهر است و اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار از همان ابتدا باید فردی متخصص و متعهد را برای اداره شهرستان انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تهیه چشم انداز برای اداره شهرستان تأکید کرد و ابراز داشت: کار‌ها نباید به گونه‌ای باشد که با رفتن شهردار و آمدن شهردار جدید روی زمین بماند و تصمیات فردی جدیدی اتخاذ شود.

به گفته وی از فرصت کم خدمت به مردم باید بیشترین بهره برداری را داشت و از فرصت‌های محدود حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر استفاده از تجربیات شهرداران سابق تأکید کرد و گفت: استفاده از تجربیات شهرداران سابق در کنار ظرفیت‌های موجود می‌تواند دستاورد‌های خوبی برای مدیریت شهری و شهرستان به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین استفاده از معنویت در کنار تخصص در موفقیت امور تأثیرگذار دانست و ابراز داشت: برای کار‌های کلان از دعای والدین غافل نشوید، چرا که دعای خیر والدین منبع بزرگی از دعای خیر است.

وی از شهرستان کاشان به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم کشور نام برد و تضارب آرا را یکی از ویژگی‌های این شهرستان نام برد و افزود: برای انجام کار‌های مهم بزرگ نیاز به شرح صدر است تا بتوانید در آینده در پست‌های مهمتر و بالاتر منشأ خدمت به مردم باشید.

لازم به ذکر است، کیومرث محمد پور شهردار سابق کاشان بعد از ۱۵ خدمت در شهرداری کاشان استعفا داد و شورای شهر کاشان با قبول استعفای وی ابوالفضل زارع را تا تعیین شهردار به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات