۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۶۷۴۷۶
امام جمعه سراب:

نیروی انتظامی، وفادار به ولایت و امین مردم است

نیروی انتظامی، وفادار به ولایت و امین مردم است
امام جمعه سراب گفت: نیروی انتظامی، وفادار به ولایت و نظام اسلامی بوده و امین امت و خادم ملت است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در سخنانی با تأکید بر ضرورت قدردانی و حمایت مردم از تلاش های نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی، به نوعی و برخی دوستان به نوعی دیگر، درصدد تضعیف این نیروی مردمی هستند، اما دلاورمردان امنیت با شجاعت و محبت در گرما و سرما در خدمت مردم می باشند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جان برکف درتمام میدان ها و در حوادث برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است افزود: پرسنل این نهاد مقدس در برخورد با مجرمان، اراذل و اوباش و سوداگران مرگ، تا سر حد جانبازی و شهادت در راه خدمت به وطن و مردم جان خود را طبق اخلاص می گذارند و در بلا هایی طبیعی همچون زلزله وسیل با قدرت و خوشرویی در کنار حادثه دیدگان هستند.   

امام جمعه سراب، با قدردانی از حضور دانش آموزان نوجوانان و جوانان در نماز جمعه این شهرستان، از مدیران مدارس خواست تا در تقویت این سنگر مقدس تلاش کنند.

حجت الاسلام اکرمی، با اشاره به ضرورت فرزند آوری در جامعه اسلامی و نیاز کشور به نیروی جوان در همه عرصه گفت: بر اساس آمار رسمی نرخ رشد جمعیت در دهه ۵۰ تا ۶۰حدود ۶/۵ درصد بود که در حال حاضر متاسفانه ۱/۵درصد است.

ارسال نظرات