۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۳۶۱
امام جمعه سراب:

اردوگاه نظام سلطه از راهپیمایی 22 بهمن هراسان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن یاس و نو میدی را به اردوگاه نظام سلطه مستولی حواهد کرد.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگارحبرگزاری رسا در سراب،حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22بهمن یأس و ناامیدی را به اردوگاه نظام سلطه مستولی خواهد کرد.

وی با اشاره به شرکت گسترده مردم در برنامه های محتلف دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسلمان و ملت های آزاده جهان چشم امید به مردم و انقلاب اسلامی دوخته اند و مشارکت گسترده مردم در دهه فجر دوستان انقلاب را امیدوارتر می کند.

امام جمعه سراب حضور حداکثری در انتخابات را آزمون دیگری برای وفاداران به کشور و نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: تمام تلاش ها و صداها باید در راستای زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان برخی مصادیق در انتخاب نماینده اصلح ابراز داشت: اگر تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی نامزدها بر اساس رعایت قانون و اخلاق اسلامی باشد داشتن دولت و مجلس سالم و پویا محقق می شود.

وی بر ضرورت انتخاب نخبگان و افراد دارای تعهد و تحصص برای نمایندگی مجلس تاکید کرد.

خطیب جمعه سراب یاداورشد: نامزدها باید در دادن وعده های انتخاباتی قانون و اختیارات نماینده را در نظر گرفته و وامدار هیچ کس جز مردم نباشند.

امام جمعه سراب با تاکید بر تکریم و احترام حانواده های شهدا و ایثارگران تصریح کرد: احترام به بازماندگان شهدا مورد توصیه همه بزرگان نظام است.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه خواستار برنامه ریزی صحیح هیئت امنای مساجد برای حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در مساجد شد و خاطرنشان کرد: باید با برنامه های جذاب زمینه حضور این قشر را در مساجد فراهم کنیم./949/پ202/س
ارسال نظرات