۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۶۷۱۴۲

جلسه مشترک هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی

جلسه مشترک هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تأکید بر اینکه حوزه علمیه، باید تبلیغ را اولویت اول رسالت خود بداند، از نیاز به مبلغ در مساجد، هیئات مذهبی و تکایا و ضرورت سازمان دهی مبلغان سخن گفت.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دیدار کرد.
 
ریاست مجمع نمایندگان طلاب در این جلسه مشترک با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب پیرامون تبلیغ گفت: حوزه علمیه، باید تبلیغ را اولویت اول رسالت خود بداند، امروز در بسیاری از مساجد، هیئات مذهبی و تکایا، نیاز به حضور مبلغین مشهود است. باید تبلیغ سامان بپذیرد و این امر عزم همه نهادهای اعزام و توجه مسولین را می طلبد.
 
وی در ادامه با توجه به سخنان عده ای که بلندگو در اختیار دارند و مدعی بودجه های کلان برای تبلیغ می شوند افزود: از طرفی برای بودجه، ادعاهای زیادی می شود و وعده هایی داده میشود و شعارهای تبلیغاتی داده می شود، اما می بینیم که هیچ نفعی نه در مسئله معیشت نه در مسئله کار فرهنگی به مبلغین نمیرسد. و برنامه ها مورد رضایت مبلغین و صاحب نظران در گروهای جهادی تبلیغی نیست.
 
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خطاب به مسئولان دفتر تبلیغات گفت: کمیسیون تبلیغ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم آمادگی خویش را برای همکاری هر چه بیشتر با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی اعلام می دارد.
ارسال نظرات