۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۶۷۰۶۵

تحسین برانگیز و شجاعانه در بیروت

تحسین برانگیز و شجاعانه در بیروت
سفر رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان به بیروت و حضور در اماکن بمباران شده ضاحیه آن هم در شرایطی که صدای پهپادهای شناسایی صهیونیست ها قطع نمی شود و همه چیز را زیر نظر دارند اقدامی شجاعانه است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در شرایط سخت منطقه و در لبه آتش بیروت، شایعات شیطنت آمیز و غیر واقعی زیادی در بین جامعه درگیر با مقاومت پخش می شود که ایران مقاومت را فروخته و دست از حمایت از حزب الله کشیده است، اما صحنه هایی از سوی مسئولین ایرانی رقم خورد که شایسته تحسین است.

سفر وزیر امور خارجه به بیروت، قبل از عملیات غرورآفرین وعده صادق اولین اقدامی تهاجمی در این جنگ شناختی بود که پیام محکم حمایت از لبنان را مخابره کرد و با بزرگ ترین عملیات موشکی تاریخ، سفر رییس جمهور به قطر، اقامه نماز جمعه نصر به امامت ولی امر مسلمین و خطبه بزرگ و مهم رهبر معظم انقلاب به زبان عربی و سفر رئیس مجلس به بیروت پیام های خدشه ناپذیری از حمایت ایران از جبهه مقاومت منعکس شد.

تحسین برانگیز و شجاعانه در بیروت

دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی فرمان هواپیمایی که ممکن است توسط صهیونیست ها هدف قرار بگیرد را به دست گرفته و در فرودگاه بیروت به زمان نشسته است و علاوه بر دیدارهای دیپلماتیک و بیان مواضع صریح جمهوری اسلامی حرکت های شجاعانه و شایسته تحسینی را صورت داده است. خروج از شهر بیروت و حضور در اماکن بمباران شده ضاحیه آن هم در شرایطی که صدای پهپادهای شناسایی صهیونیست ها قطع نمی شود و همه چیز را زیر نظر دارند اقدامی شجاعانه است. اقدامی که بعد از هفته ها خنده را به لبان مردم مناطق بمباران شده برگرداند و پیام اقتدار و شجاعت مسؤولان جمهوری اسلامی ایران را به دنیا مخابره کرد.

تحسین برانگیز در بیروت

در دیگر ابعاد این سفر شجاعانه تلاش رژیم صهیونیستی برای ضربه کاری به ایران است زیرا سناریوهای مختلفی برای پاسخ رژیم به عملیات های «وعده صادق» مطرح شده که یکی از آن ها ترورهای سطح بالاست و هر چقدر عملیات ترور در ایران کار سختی باشد، عملیات ترور در بیروت برای صهیونیست ها در دسترس است.

بنابراین لازم است اصحاب رسانه با گرایش ها و سلایق مختلف از این حرکت رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیر و ابعاد مختلف این اقدام شجاعانه را تبیین و تحلیل کنند.

ارسال نظرات