۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۷۰۵۵
لک علی آبادی:

همه نخبگان در پاسخ به رژیم صهیونیستی متحد هستند

همه نخبگان در پاسخ به رژیم صهیونیستی متحد هستند
نماینده مردم ازنا و درود در مجلس شورای اسلامی اراده جمهوری اسلامی در نابودی اسرائیل را قابل تحقق دانست و گفت: همه نخبگان در پاسخ به رژیم صهیونیستی متحد هستند و اگر اسرائیل دست از پا خطا کند با پاسخی سخت و کوبنده مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روح‌الله لک‌ علی‌آبادی نماینده مردم ازنا و درود در مجلس شورای اسلامی در همایش "بررسی نقش موثرین و نخبگان قم در هدایت نیروهای انقلاب و جریان سازی سیاسی کشور" خواص جامعه را مسئولین و نخبگان برشمرد و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون شرایط جنگی نظامی و فرهنگی در کشور حاکم بوده و شیاطین هیچ زمانی از دشمنی با جمهوری اسلامی دست برنداشته اند.

نماینده مردم ازنا و درود عملیات وعده صادق 1 را دارای دستاورد سیاسی برای از بین بردن هیمنه اسرائیل ارزیابی کرد و گفت: عملیات وعده صادق 2 دستاورد فنی داشت؛ گفتمان در روابط بین المللی تاثیر دارد ولی اگر میدان از دست داده شود گفتمان تاثیری ندارد و باید میدان و دیپلماسی با هم حرکت کنند.

وی تخصص و افتخار یهود را ترور و افتخار شیعه را شهادت خواند و اظهار داشت: عملیات وعده صادق 2 تمام معادلات رژیم صهیونیستی را برهم زد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برد.

لک‌ علی‌آبادی اراده جمهوری اسلامی در نابودی اسرائیل را قابل تحقق دانست و افزود: همه نخبگان در پاسخ به رژیم صهیونیستی متحد هستند و اگر اسرائیل دست از پا خطا کند و به تأسیسات هسته ای یا نفتی جمهوری اسلامی حمله کند با پاسخی سخت و کوبنده مواجه خواهد شد.

نماینده مردم ازنا و درود، نیروهای داخلی جاهل یا عامد را عامل ضربه به جمهوری اسلامی خواند و گفت: هیچ نیروی خارجی قادر به ضربه زدن به جمهوری اسلامی نیست و هر مشکلی برای جمهوری اسلامی پیش آمد از ناحیه نیروهای جاهل یا عامد داخلی بود؛ نباید در فضای مجازی به تحلیل گران جاهل توجه کرد.

ارسال نظرات