۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۰۴۷
رئیسی:

مردم قم در سپهر سیاسی کشور تاثیر فراوانی دارند

مردم قم در سپهر سیاسی کشور تاثیر فراوانی دارند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قم را مادر و مبدأ انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم قم در سپهر سیاسی کشور تاثیر فراوانی دارند و جریان سازی مردم قم بسیار بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد منان رئیسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش "بررسی نقش موثرین و نخبگان قم در هدایت نیروهای انقلاب و جریان سازی سیاسی کشور" قم را مادر و مبدأ انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم قم در سپهر سیاسی کشور تاثیر فراوانی دارند و جریان سازی مردم قم اگر نگویم کم نظیر بلکه بسیار بی نظیر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی باتوجه به محدودیت های اسرائیل در واکنش به عملیات وعده صادق 2 واکنش حداقلی اسرائیل در پاسخ به عملیات وعده صادق 2 را قریب به یقین دانست و افزود: جمهوری اسلامی نزدیک نیم میلیون موشک آماده شلیک دارد و می تواند با ده ها موشک هر هکتار زمین اسرائیل را موشک باران کند.

رئیسی با اشاره به وسعت کوچک سرزمین اسرائیل در مقابل حملات نیروی مقاومت، گفت: یهودیان از مرگ می ترسند ولی بیش از دو میلیون از رزمندگان شهادت طلب جبهه مقاومت در انتظار باز شدن مرزها برای نبرد با اسرائیل هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم نگرانی مردم ایران از حمله اسرائیل، اظهار داشت: اگر اسرائیل حمله کند بعد از پاسخ حداکثری قدرت جمهوری اسلامی ایران تثبیت خواهد شد.

ارسال نظرات