۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۷۰۲۹
از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه صورت می‌گیرد؛

استقرار ۳۰ موکب در حرم مطهر بانوی کرامت برای پذیرایی از عزاداران

استقرار ۳۰ موکب در حرم مطهر بانوی کرامت برای پذیرایی از عزاداران
رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت از استقرار ۳۰ موکب برای پذیرایی از زائران و عزاداران ایام شهادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر ایشان خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سید ابراهیم صابری طی گفت‌وگویی با اشاره به استقرار مواکب از ۲۱ مهرماه تا ۲۳ مهرماه به مناسبت شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: تمامی مواکب در این ایام به‌صورت تجمیعی فعالیت و از زائران پذیرایی خواهند داشت.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: ۱۷ موکب در صحن حضرت جوادالائمه علیه‌السلام، ۹ موکب در صحن پیامبر اعظم (ص) و موکب هایی در مسجد معصومیه خیابان شا ابراهیم، خیابان امیرکبیر (جاده اراک)، خیابان شهید شیخ النمر (خیابان شبستان) و خیابان ارم مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به استقرار موکب های عراقی و ایرانی در حرم مطهر بانوی کرامت ابراز داشت: ۱۵ موکب مستقر در حرم مطهر از شهرهای نجف، کربلا، بغداد، کوفه، بصره و کاظمین و ۱۵ موکب از شهرهای قم، مشهد، تبریز، ورامین، بوشهر، مشکین شهر، تهران، شوشتر، کرج و ملایر هستند.

صابری تأکید کرد: این مواکب با پذیرایی غذای گرم در وعده صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده و توزیع نوشیدنی در خدمت زائران خواهند بود.

وی در ادامه گفت: نانوایی حرم مطهر بانوی کرامت نیز از ۱۹ تا ۲۴ مهرماه روزانه ۱۵ هزار نان حضرتی پخت و به‌صورت رایگان در اختیار مواکب قرار خواهد داد.

 رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: مکاتبات مختلف با آتش‌نشانی، بهزیستی، فوریت‌های پزشکی، هلال‌احمر، میراث‌فرهنگی و گردشگری، ستاد اسکان، اورژانس اجتماعی و خدمات شهرداری منطقه انجام شده و فراخوان جهت استقرار این نهادها در حرم مطهر بانوی کرامت در این ایام انجام شده است.

وی افزود: برخز ا موکب های اطراف حرم مطهر از ۱۹ مهرماه کار خود را در حرم مطهر بانویک رامت آغاز کرده اند و مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

ارسال نظرات