۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۶۵۷۰
حجت الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با رسا:

نمازجمعه امروز؛ تزریق امید به جبهه مقاومت/ مردم ایران اسلامی آرزوی نبرد با رژیم صهیونیستی را دارند

نمازجمعه امروز؛ تزریق امید به جبهه مقاومت/ مردم ایران اسلامی آرزوی نبرد با رژیم صهیونیستی را دارند
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این که وظیفه ما حمایت همه جانبه از جبهه های مقاومت است، تصریح کرد: دفاع از مقاومت فلسطین و لبنان و دیگر جبهه های مقاومت اسلامی، در حقیقت، دفاع از موجودیت جمهوری اسلامی و ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشروعیت داشتن حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی و دفاع از مظلومان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ دینی، اسلام را برگزیده و تکلیف اسلامی اقتضا می کند تا در برابر ظالمان ایستادگی کرده و از مظلومان عالم دفاع و حمایت کند.

وی حضور مردم از سراسر ایران اسلامی در نماز جمعه امروز را نشانه اقتدار و بصیرت بالای مردم و حضور در بزنگاه های انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: مردم با حضور حماسی امروز خود نشان دادند که از یاوه گویی و تهدیدهای دشمنان هراسی نداشته و همچون گذشته پای نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده و آرزوی نبرد با رژیم منحوس صهیونیستی را دارند.

حجت الاسلام ملک زاده با بیان اینکه موضوع دفاع از خاک و ایستادگی دربرابر متجاوز اقدامی شرعی و قانونی است و هر آزاده ای دربرابر دشمن ایستادگی می کند، اظهار داشت: جنایت های اسرائیل غاصب در ترور شهید هنیه و شهید نصرالله نیازمند پاسخ قاطع بود که به فضل الهی سپاه پاسداران، این رژیم را تنبیه کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند اقدام نیروهای مسلح ما مشروع و قانونی و کمترین مجازات برای رژیم صهیونیستی بود.

استاد حوزه علمیه خطبه های امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی را سبب روحیه به جبهه مقاومت خواند و گفت: جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان به خاطر ترور فرماندهان بلندپایه خود دچار تضعیف روحیه شد اما همچنان محکم و استوار در برابر دشمن صهیونی ایستاده و از امروز نیز با روحیه ای مضاعف به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مظلومان و مقاومت اسلامی به لحاظ مصالح و منافع ملی نیز امری لازم و ضروری است؛ چراکه در واقع دفاع از مقاومت فلسطین و لبنان و دیگر جبهه های مقاومت اسلامی، در حقیقت، دفاع از موجودیت جمهوری اسلامی و ایران اسلامی است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: اگر ایران اسلامی از حزب الله لبنان و مقاومت عراق و فلسطین حمایت نکرد و آنان را یاری نمی رسانید، امروز باید در داخل خیابان های کشور خود با داعش و داعشیان می جنگید و شاهد قربانی شدن مردم ایران می بود.

حجت الاسلام ملک زاده تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که ایجاد گروه تروریستی داعش، توسط توطئه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی و نابودی آن شکل گرفت؛ اما جمهوری اسلامی توانست خارج از مرزهای خود با پشتیبانی و حمایت از گروه های مقاومت در کشورهای اسلامی با داعش مقابله و آن را نابود کند تا منافع ملی خود را از گزند دشمنان حفظ کند.

وی افزود: وظیفه ما حمایت همه جانبه از جبهه های مقاومت است و الحمدلله مسئله مقاومت اسلامی خصوصا مقاومت فلسطین، مسئله ای جهانی شده و بیداری مردم جهان را درپی داشته است و همه جهانیان از مردم و مقاومت فلسطین حمایت می کنند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق 2 و لزوم برخورد با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنان و نیز عدم پاسخ سریع ایران اسلامی همراه با ارسال پیام ضعف از سوی برخی از مسئولان کشور، سبب شد تا دشمنان اسلام، دچار غرور کاذب شده و با شدت و وحشیگری بیشتری به جنایت های خود ادامه دهند.

حجت الاسلام ملک زاده افزود: اگر پاسخ کوبنده ای به دشمنان اسلام داده شده و با آنان برخورد شود، قطعا به صلح پایدار دست پیدا خواهیم کرد و اگر رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن آمادگی جبهه حق را مشاهده کرده و به قوت و قدرت آن آگاه باشند، دست به عقب نشینی زده و از ارتکاب جنایت های بیشتر صرف نظر خواهند کرد.

ارسال نظرات