۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۶۶۴۰۸
ماموستا ملاقادر قادری:

عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی بود

عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی بود
کرمانشاه ـ امام جمعه شهرستان پاوه گفت: عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی و افتخار آفرین بود لذا برای این افتخار آفرینی به دوستان عزیز سپاه که بانی این اقدام بودند و همچنین ارتش و سایر نیروهایی که با سپاه همکاری کردند دستمریزاد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله؛ دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار شهید نیلفروشان در مسجد قبای شهر پاوه برگزار شد.

در این مراسم ماموستا قادری ضمن عرض خیرمقدم به‌تمامی حضار، در سخنانی به سه مطلب مهم اشاره کرد.

وی در ابتدای مطالب خود در خصوص موج سوم بحث کرد و اظهار داشت: این موج دنیای اسلام را گرفتار و باعث ایجاد تفرقه بین اهل ایمان و اهل توحید شده و باید هوشیار باشیم به فکر و عقیدۀ ما ضربه وارد نکند.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: کسانی که از جامعۀ ما دار فانی را وداع می‌کنند، باید با کلمات خیر از آنان یاد کنیم بخصوص  کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند که به فرمودۀ قرآن کریم آنان نزد خداوند زنده‌اند و حیات  و زندگی آنها برای ما درس است.

امام‌ جمعه پاوه از شهدای بزرگواری چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید هنیه و شهید سیدحسن نصرالله شهید مقاومت و ۳۰ سال مبارزه وی با رژیم صهیونیستی یاد کرد و عنوان داشت: ما مردم پاوه و اورامانات در ۴۵ سال گذشته بوده‌ایم و هستیم و خواهیم بود.

این عالم اهل سنت در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی و افتخار آفرین بود لذا برای این افتخار آفرینی به دوستان عزیز سپاه که بانی این اقدام بودند و همچنین ارتش و سایر نیروهایی که با سپاه همکاری کردند دستمریزاد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم./1400/

ارسال نظرات