۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۶۶۲۶۱
حجت الاسلام قانع:

فرهنگ نامه شهدای روحانی استان فارس تدوین می شود

فرهنگ نامه شهدای روحانی استان فارس تدوین می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: فرهنگ نامه شهدای روحانیت شیراز در دست تدوین است که در راستای هویت آفرینی در حوزه علمیه می تواند اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در نشست نهادهای حوزوی فارس گفت: از آنجا که مجاهدت مقدمه شهادت است اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم باید جوانانی تربیت کنیم که روحیه مجاهدت داشته باشند.

وی افزود: شهدای روحانی الگوهای بسیار اثرگذاری برای طلاب هستند تا خط مجاهدت و ایثار در حوزه علمیه تداوم یابد از این رو برگزاری کنگره شهدا کار ارزشمندی است.

حجت الاسلام قانع اظهار کرد: در شیراز روحانیت مجهادی داشتیم که با کشف حجاب رضا خان مبارزه کردند و طلاب باید با چنین بزرگانی آشنا شوند.

وی یادآور شد: تولید محتوا، تدوین تاریخ شفاهی علما و روحانیون تبلیغی و رزمی همراه با انعکاس رسانه ای از جمله برنامه های ما برای برگزاری کنگره شهدای استان فارس خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: فرهنگ نامه شهدای روحانیت شیراز در دست تدوین است که در راستای هویت آفرینی در حوزه علمیه می تواند اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: دبیرخانه سیره شهدا در بدنه مدارس علمیه استان فارس را خواهیم داشت تا سیره شهدا بازخوانی شود و در طول سال تحصیلی انعکاس یابد.

ارسال نظرات