۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۶۵۸۲۷
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران خبر داد؛

نگاه ویژه به تبلیغ در برنامه ۵ ساله حوزه خواهران

نگاه ویژه به تبلیغ در برنامه ۵ ساله حوزه خواهران
حجت الاسلام رجبی با اشاره دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغ از توجه ویژه حوزه خواهران در برنامه ۵ ساله راهبردی این نهاد حوزوی خبر داد.

حجت الاسلام آرش رجبی معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به اولویت بخشی به امر تبلیغ در نگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: طبق تأکید که رهبری در خصوص برنامه ریزی داشتند، یک برنامه 5 ساله راهبردی برای حوزه علمیه خواهران نوشته شده که در حال تکمیل مراحل مطالعاتی در خصوص نظام فرهنگ و تبلیغ، آسیب شناسی، نیاز سنجی و رصد فرهنگی است که کارهای پایه و زیر ساختی تبلیغ هستند.

وی در ادامه بیان داشت: لازم است به لحاظ عملیاتی فرایند شبکه‌سازی مبلغان اعم از مبلغان تخصصی و عمومی در سطح ملی و بین المللی صورت گیرد زیرا بانوان ظرفیت های خوبی دارند و همچنین توانمندسازی مبلغان و بهره گیری از این ظرفیت ها در عرصه اجتماع امری لازم است که در این زمینه با محوریت مدارس عملیه قرارگاه های فرهنگی در سطح کشور تشکیل شده و بانوان طلبه در 250 مدرسه بانوان فعال هستند.

حجت الاسلام رجبی در ادامه از فعالیت گروه های مختلف تبلیغی در ذیل قرارگاه های فرهنگی به همراه تعامل با نهادهای مختلف خبر داد و افزود: در بسیاری از فعالیت های فرهنگی بانوان فعال هستند به طوری که 83درصد معلمان طرح امین بانوان بوده که در مدارس دخترانه فعال هستند. در فعالیت های مرتبط با اربعین و همچنین عفاف و حجاب نیز فعالیت خواهران چشمگیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با ارتقای زیرساخت های تبلیغی به فرمایش رهبری جامه عمل پوشانده شود.

ارسال نظرات