۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۶۵۶۰۵

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

بیانیه مجمع نمایندگان به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«كتب علیكم القتال و هو كره لكم و عسی ان تكرهوا شیاً و هو خیرلكم و عسی آن تحبوا شیاً و هو شر لكم و الله یعلم و انتم لا تعلمون» سوره بقره/ 216 جنگ تحمیلی هشت ساله ملت ایران در برابر بیش از 80 کشور جهان، الگوی مناسبی برای امت اسلامی بود و در جهان مدرن امروز، توانست عمق ایمان به خدا را در جانشان زنده نماید؛ جنگی که یادآور نصرت های الهی در جنگ های صدر اسلام بود. نشان صدق این مساله تغییر موازنه قدرت به نفع کشورهای مسلمان بعد از انقلاب اسلامی بود.
 
مساله بیداری اسلامی، گسترش فرهنگ مقاومت، پیروزی یمن در برابر سعودی، پیروزی در جنگ 33 روزه، 22 روزه و 11 روزه، پیروزی بر علیه داعش بخشی از این الهام بخشی مهم دفاع مقدس بود که هنوز هم ادامه دارد. اما آخرین این الگوگیری ها، طوفان الاقصی بود که در عین ناباوری، ارتش پوشالی اسرائیل را درهم شکست و امروز مایه وحدت امت اسلامی گشته است. در میان اطمینان به وعده نصرت الهی و صبر در برابر آزمون الهی، رمز پیروزی اصلی که در صدر اسلام هم مسلمانان تا جایی به این آزمون مبتلا گشتند که ندای «حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ» بلند گشت که با وعده «أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ» پیروزی حق بر علیه باطل رقم خورد.
 
اگرچه اسرائیل جنایتکار با حمایت شیطان بزرگ که مرزهای توحش و درندگی را جابه جا کرده اند، در آخرین لحظات حیات خویش با اقدامات کور و وحشیانه خود بر علیه کودکان، زنان و غیرنظامیان در ایام میلاد حضرت رسول ص و امام صادق ع این جشن را به عزای امت اسلام تبدیل کرده است، اما دیری نخواهد پایید که نصرت الهی مانند همیشه همگان را حیرت زده خواهد کرد.
 
مجمع نمایندگان طلاب، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد شهدای عزیز و ایثارگران همیشه جاوید،  شعار «جهاد مقدس تا نابودی اسرائیل» را برگرفته از مکتب جهادی امامین انقلاب به عنوان شعار آخرالزمانی خود انتخاب نموده و منتظر اشاره فرمانده محور جهان مقاومت حضرت امام خامنه ای خواهند ماند و در عین حال جهاد بزرگ تبیین را برای امت اسلام ادامه خواهد داد.
و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین.
 
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم
 
ارسال نظرات