۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۶۵۴۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان خواستار شد؛

ضرورت تغییر نگرش مسئولان نسبت به شهرستان کاشان

ضرورت تغییر نگرش مسئولان نسبت به شهرستان کاشان
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی از رئیس قوه مقننه خواست تا نگاه خود را به منطقه کاشان تصحیح و تغییر داده و منطبق با نگاه ولی امر به منطقه کاشان آن را ارتقا دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور استاندار اصفهان، معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی که با حضور محمد باقر قالیباف در فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: منطقه کاشان منطقه فرهنگی است که برزگانی زیادی از جمله مرحوم آخوند کاشی دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان از ملامحسن فیض کاشانی به عنوان یکی دیگر از بزرگان شهرستان کاشان نام برد و اظهار داشت: ملامحسن فیض کاشانی صالح تألیفات عدیده‌ای از جمله صاحب وافی، صافی و شافی است.

وی از قطب الدین راوندی به عنوان یکی دیگر از علمای شهرستان کاشان نام برد و گفت: قطب الدین راوندی صاحب شصت تأالیف است، ابوالرضا راوندی شاگرد سید مرتضی و همچنین از بزرگان معاصر کاشان مرحوم آیت الله میر سید علی یثربی شاگرد سید ابوالحسن اصفهانی، علامه نائینی، آقا ضیا عراقی و استاد امام راحل که اینها تنها برخی از افتخارات فقهی شهرستان کاشان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شهرستان کاشان در ادبیات و شعر و محتشم و هنر و غیاث الدین جمشید زبانزد عام و خاص است.

وی در ادامه نگاه رئیس مجلس به منطقه کاشان را نیازمند همسو بودن با نگاه ولی امر به منطقه کاشان دانست و تأکید کرد: اگر می‌خواهید نگاه قوه مجریه و قوه قضائیه به کاشان تغییر کند و منطبق بر نگاه ولی امر شود ریل گذاری آن باید توسط رئیس قوه مقننه و مجلس انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نگاه به منطقه کاشان را تصحیح و تغییر دهید و منطبق بر نگاه ولی امر به منطقه کاشان آن را ارتقا دهید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات