۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۶۵۴۰۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تربیت بر مبنای محبت به اولیای خدا، بهترین روش تربیت فرزندان است

تربیت بر مبنای محبت به اولیای خدا، بهترین روش تربیت فرزندان است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی دلالت و راهنمایی را یکی از اوصاف خداوند دانست و با اشاره به اینکه لباس خادمین افتخاری و راهنمایان زائرین باعث آرامش زائران است، گفت: لباس شما هم برای بسیاری از زائرین مصداق آرامش بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در جمع دست اندرکاران حج و خادمین افتخاری و راهنمایان زائرین در مراسم اربعین، گفت: لباس خادمین افتخاری و راهنمایان زائرین سبب آرامش زائران است.

وی دلالت و راهنمایی را یکی از اوصاف خداوند دانست و با اشاره به اینکه لباس خادمین افتخاری و راهنمایان زائرین باعث آرامش زائران است، افزود: لباس شما هم برای بسیاری از زائرین مصداق آرامش بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تربیت فرزندان بر اساس محبت به پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) را بالاترین روش تربیتی دانست و ابراز داشت: شهید مطهری در کتاب تعلیم و تربیت می‌فرماید، فرزند خود را به چند روش از جمله محبت به اولیای خدا تربیت کنید.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند، فرزندان خود را بر سه خصلت دوستی با پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و خواندن قرآن تربیت کنید، اظهار داشت: شهید مطهری می‌فرماید، محبت پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بالاترین روش تربیتی برای فرزندان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات