۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۶۵۳۶۹
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

تشکیل امت واحده اسلامی؛ راه مقابله با رژیم صهیونیستی

تشکیل امت واحده اسلامی؛ راه مقابله با رژیم صهیونیستی
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تشکیل حکومت اسلامی و امت واحده زیر پرچم اسلام تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ماموستا اقبال بهمنی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گویی ضمن تبریک ماه مبارک ربیع الاول و میلاد مسعود و بابرکت پیامبر مکرم اسلام و هفته وحدت، اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت مصادف با جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه است لازم است که همه مسلمانان جهان با هم وحدت و یکرنگی داشته و اوامر و دستورات قرآن را در وهله اول اقدامات خود قرار دهند تا دیگر شاهد کشت‌وکشتار در غزه نباشیم.

وی ادامه داد: متفرق نبودن امری قرآنی است چرا که خداوند در آیات متعدد قرآن به‌صراحت اعلام کردند که با اتحاد به ریسمان خدا که قرآن است همواره از تفرقه دور باشید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تشکیل حکومت اسلامی و پیمان اخوت و برادری در میان مهاجرین و انصار از خصلت‌های پیامبر اکرم (ص) بود، لذا تشکیل حکومت اسلامی و امت واحده زیر پرچم اسلام تنها راه مقابله با استکبار است.

ماموستا بهمنی افزود: امروز جهان اسلام دچار مشکلات عدیده‌ای است که استکبار قسمتی از غزه که پاره تن اسلام است را تخریب و مردم را شهید می‌کنند و احتیاج دارد که با وحدت و یکپارچگی بین ملت‌ها و حکومت‌های اسلامی و ید واحد در مقابل اسرائیل بایستند چرا که جنایات اسرائیل که با پشتیبانی آمریکا انجام می‌شود هیچگاه تمامی ندارد.

ارسال نظرات