۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۶۴۳۲۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بکارگیری فناوری‌های روز در مسیر خدمت به زائران اربعین امری ضروری است

بکارگیری فناوری‌های روز در مسیر خدمت به زائران اربعین امری ضروری است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: بکارگیری فناوری‌های روز و تجهیزات نوین در مسیر خدمت به زائران، امری ضروری و شدنی است و سرعت و سهولت خدمات‌رسانی را ارتقا می‌بخشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه از سامانه راهنمای تلفنی موکب مردمی امدادزائر بازدید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: واقع شدن کرمانشاه در مسیر زیارت عتبات ‌عالیات ظرفیتی عظیم و عنایتی خاص است که باید برای آن خداوند متعال را شاکر بود و تلاش مجموعه‌های خدمات‌رسان به زائران عتبات‌عالیات یکی از این مصادیق شکرگزاری است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: بکارگیری فناوری‌های روز و تجهیزات نوین در مسیر خدمت به زائران، امری ضروری و شدنی است و سرعت و سهولت خدمات‌رسانی را ارتقا می‌بخشد.
 
وی تصریح کرد: بحمدالله سامانه «امدادزائر» در این راستا پیش‌قدم بوده است و انتظار می‌رود که خدمات را گسترش دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان داشت: میزبانی و مهمان‌نوازی در ذات مردم کرمانشاه وجود دارد و جامعه ما در این زمینه دارای ظرفیتی بسیار بالا است.
 
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: شاه‌بیت کار سامانه تلفنی راهنمای زائر (امدادزائر) توزیع خدمت بین همه اقشار جامعه و وصل‌کردن همگانی مردم به دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) است، به هر میزانی که افرادِ دچارِ معصیت و آلودگی را به دستگاه امام حسین علیه‌السلام متصل کنیم، باعث نجات آن‌ها شده‌ایم.
 
گفتنی است، سامانه تلفنی راهنمای زائر در ایام اربعین هرسال به‌مدت ۳۵روز و پوشش کل استان با همت موکب مردمی امدادزائر مستقر می‌گردد. زائران اربعین حسینی(ع) می‌توانند برای مرتفع‌ کردن نیازمندی‌های ضروری خود در استان کرمانشاه، با شماره‌ ۳۱۳۸-۰۸۳ تماس حاصل کنند./1400/
ارسال نظرات