۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۶۴۲۰۵
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

دولتمردان، مسئولیت را امانتی در دست خود برای خدمت رسانی به مردم بدانند

دولتمردان، مسئولیت را امانتی در دست خود برای خدمت رسانی به مردم بدانند
نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اولویت امروز مردم ایران، حل مشکلات معیشتی است بر لزوم در اولویت قرار دادن حل مشکلات معیشتی مردم از سوی دولت چهاردهم تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به لزوم الگوگیری از دولت های شهیدان رجایی و رئیسی در اداره امور کشور اظهار داشت: هدف دولتمردان در دولت، باید خدمت به مردم باشد و مسئولیت را امانتی در دست خود برای خدمت رسانی به مردم بدانند تا در این مسیر گام های موثری بردارند.

وی افزود: شهیدان رجایی و رئیسی، حقیقتا الگوهای بسیار خوبی برای دولتمردان هستند؛ چراکه وقتی انسان به سیره این شهیدان در طول خدمت خود به مردم نگاه می کند، می بیند که تمام همّ و غمّ آنان، خدمت رسانی به مردم بود تا مشکلات مردم را برطرف کرده و باری از دوش آنان بردارند.

نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری ضمن آروزی توفیق خدمت به مردم برای مسئولان ابراز کرد: امیدواریم که هدف دولت چهاردهم همانگونه که رئیس جمهور نیز در اظهارات خود بیان کرد خدمت رسانی به مردم باشد و با توجه به این که اولویت امروز مردم ایران، حل مشکلات معیشتی است، باید دولت نیز حل مشکل معیشتی مردم را در اولویت و برنامه اول خود قرار دهد.

وی با اشاره به این که مشکلات معیشتی مردم، موجب اذیت و آزار مردم شده است اظهار داشت: باید دولت محترم با تدبیر اندیشی لازم در این مسیر گام برداشته و با بررسی های لازم در عرصه های مختلف اقتصادی، کالاهای ضروری مردم و مایحتاج آنان را با قیمت مناسب و متناسب با توان و قدرت عموم مردم، در اختیار افراد جامعه قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری افزود: امروز باید قیمت ارز و پایین آمدن ارزش پول ملی و بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود، مورد توجه دولتمردان بوده و با ارائه راهکارهای لازم و مقتضی، گام های موثری در راستای حل مشکلات مردم برداشته شود.

ارسال نظرات