۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۵۱۲۳۰
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

حضور در راهپیمایی ها و انتخابات، تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی است

حضور در راهپیمایی ها و انتخابات، تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت شرکت مردم در صحنه های حمایت از نظام اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات را تضمین حیات انقلاب اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگ مادی، معنوی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراوانی در طول 45 سال گذشته داشته است که بزرگ ترین دستاورد این انقلاب، استقلال کشور است.
 
وی افزود: امروز ایران اسلامی با تمام توان بر روی پای خود ایستاده و هیچ کشوری برای مملکت ما تصمیم نمی گیرد؛ درست برعکس زمان پهلوی و رژیم ستمشاهی که مردم و حکومت آن هیچ استقلالی در تصمیم گیرهای جزئی و کلی در کشور نداشتند.
 
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروزه پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی، دفاعی، اقتصادی و دیگر عرصه ها قابل توجه است؛ البته ما منکر برخی از مشکلات در جامعه نیستیم؛ اما حرف ما این است که نباید انسان چشم خود را بر روی این همه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسته و همه را نادیده بگیرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری افزود: افتخارات و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی ایران، بسیار زیاد و چشمگیر است و این پیشرفت ها به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف است و مردم ما همیشه پای کار بوده و با حضور خود در صحنه های مختلف، پشتوانه محکمی برای پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و هستند.
 
نماینده خبرگان در پایان اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که با نقش آفرینی مردم به وقوع پیوست و امروز نیز مردم با حضور خود در راهپیمایی ها و انتخابات، حیات انقلاب اسلامی را تضمین کرده و خواهند کرد.
ارسال نظرات