۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۳۸۶۷

اطلاعیه مهم معاونت آموزش حوزه در خصوص ثبت درس اساتید در سامانه

اطلاعیه مهم معاونت آموزش حوزه در خصوص ثبت درس اساتید در سامانه
معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام کرد: آمار ثبت درس اساتید مرتب در کانال اساتید اطلاع رسانی می شود تا بتوانند ثبت درس دقیق‌تری داشته باشند و در صورت لزوم ویرایش لازم را انجام دهند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای درباره ثبت درس اساتید در سامانه آورده است: سال های قبل در شروع سال تحصیلی گاهی با این مسأله مواجه بودیم که برخی از دروس توسط تعداد زیادی از اساتید ثبت می شد و برخی دروس کمتر ثبت می شد و همین امر باعث بروز مشکلاتی برای اساتید محترم در ابتدای سال تحصیلی می شد و گاهی اساتید ناچار می شدند در همان روزهای اولیه سال تحصیلی درخواست تغییر درس ارائه نمایند. به همین جهت تلاش بر این است تا قبل از تاریخ ۱۰ شهریور که طلاب اقدام به انتخاب درس می کنند آمار ثبت درس اساتید مرتب در کانال اساتید حوزه علمیه قم به آدرس https://b۲n.ir/asotohaali اطلاع رسانی شود تا اساتید محترم بتوانند ثبت درس دقیق تری داشته باشند و در صورت صلاحدید ویرایش لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است قبل از انتخاب درس توسط طلاب امکان ویرایش اعم از تغییر درس، تغییر زمان و یا مکان فراهم است، اما پس از انتخاب درس توسط طلاب امکان ویرایش وجود ندارد و در موارد بسیار ضروری باید از طلاب خواسته شود درس انتخابی را حذف نمایند تا امکان ویرایش فراهم گردد. لذا اساتید محترم در ثبت درس به عناوین و محدوده دروس توجه داشته باشند.

نمونه هایی از اطلاع رسانی آمار ثبت درس اساتید در دروس فقه و اصول را در ادامه مشاهده می فرمایید. در روزهای آینده آمار ثبت دروس غیر فقه و اصول نیز در کانال اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات