۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۶۲۲۰۷

جذب خادم‌یار تخصصی ویژه دختران نوجوان در حرم مطهر بانوی کرامت

جذب خادم‌یار تخصصی ویژه دختران نوجوان در حرم مطهر بانوی کرامت
اداره امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت از دختران نوجوان برای شرکت در دوره های تخصصی مهارتی و فرهنگی اقدام به نام نویسی می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اداره امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت از دختران نوجوان برای شرکت در دوره های تخصصی فیلم‌برداری و تدوین با موبایل، عکاسی با موبایل، نمایش، فتوشاپ مقدماتی، تصویرگری، گویندگی و اجرا، تولید محتوا با موبایل، خبر، جذب و تبلیغ به منظور جذب خادمیار تخصصی نام نویسی می کند.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند در کانون‌های تخصصی شامل کانون فیلم‌برداری و تدوین با موبایل، کانون عکاسی با موبایل، کانون نمایش، کانون فتوشاپ مقدماتی، کانون تصویرگری، کانون گویندگی و اجرا، کانون تولید محتوا با موبایل، کانون خبر، جذب و تبلیغ نام نویسی و پس از طی فرایند مربوطه خادمیار تخصصی حرم مطره حضرت معصومه(س) شوند.

فرآیند جذب کانون های تخصصی به این صورت است که دختران نوجوان پس از ثبت نام و قبولی در آزمون ورودی دوره های آموزشی در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و پس از قبولی در آزمون پایانی دوره آموزش به عضویت کانون تخصصی مربوطه درآمده و خادمیار تخصصی افتخاری حرم مطهر در امور فرهنگی خواهران می شوند.

گفتنی است، این دوره ویژه دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://astanehmehr.amfm.ir/khademyar-takhasosi/ در این دوره ها نام نویسی کنند.

ارسال نظرات