۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۶۱۹۸۴
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

عزاداران امام حسین نسبت به مسئله غزه بی تفاوت نیستند

عزاداران امام حسین نسبت به مسئله غزه بی تفاوت نیستند
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: دنیا بداند عزادار امام حسین(ع) نسبت به ظلمی که در غزه می شود بی تفاوت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در جمع عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در حرم امام زاده ابراهیم شیراز گفت: پرچم‌های فلسطین که در این مراسم های عزاداری به کار رفته برای این است که دنیا بداند عزادار امام حسین(ع) نسبت به ظلمی که در غزه شده است، بی تفاوت نیست. همچنین پرچم‌های شعار امر به معروف حسینی نیز به این معناست که عزادار و سینه‌زن امام حسین(ع) راضی نیست یک منکر در جامعه رخ دهد.

وی افزود: در مقابل‌ همه منکرات، فحشا و افعال زشت و ناپسند در پیشگاه الهی، مخالفت خودمان را ابراز می‌کنیم و مدیران استان و شهرستان هم با همراهی خود با مردم تایید کردند که خودشان عزادار امام حسین(ع) و ادامه دهندگان این مسیر انقلاب حسینی خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: ‌رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های کلی برنامه هفتم در بحث مفاسد اجتماعی فرموده‌اند باید جلوی این معضلات گرفته شود که همان صحبت امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: بی‌عدالتی در توزیع ثروت باعث می‎‌شود، عده‌ای به صحنه گناه دچار شوند و آن کسی که ظلم کرده و حق را به حقدار نرسانده و این بی عدالتی را ایجاد کرده در گناه او شریک است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام یادآور شد: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان دستورالعمل نظام جمهوری اسلامی در طول برنامه هفتم یعنی ۵ سال آینده کشور دستور داده‌اند.

امام جمعه شیراز تأکید کرد: امروز باید برای اسلام و نظام اسلامی در این زمینه تلاش کنیم تا این دستورات الهی، خواسته‌های پیامبر اکرم(ص) و این هدف‌گذاری انقلابی امام حسین(ع) در جامعه ما جامه تحقق بپوشد و بتوانیم به دنیا نشان دهیم که اگر سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهید باید زیر پرچم اهل بیت(ع) بیایید.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه ما این است همان طور که رهبر معظم انقلاب در پیام بعد از انتخابات خود تاکید داشتند که مردم و دولت با هم بیایند این اهداف انقلاب امام حسین(ع) را که اهداف انقلاب ما است، محقق کنند.

ارسال نظرات